Solid Edge Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Halla..... :!: skal kjøpe meg et nytt sett tastatur og mus..... og lurer da på hva jeg burde velge...... diNovo eller MX 3100 Det jeg er ute etter er en Gamer mus og et Multimedia tastatur...... takk på forhånd Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Du har valgt feil sted. De finnes masse tråder om dette under "annet om hardware." Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 Ok.... visste ikke hvor jeg skulle sette denne Topicen... men det var bra du sa i fra, så hvis moderator kunne flytte denne til "annet om hardware" skulle vel alt være greit.... Lenke til kommentar
Sti4n Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Spørs om du liker "lave knapper" eller ikke... Snarveiene på mx 3100 er jo "enklere" enn på dinovo. Dinovo er stilfullt og veldig godt å skrive på + at mediapad er genialt(kan brukes som fjernkontroll) når man ser på film, hører på musikk++ Hvis du vil gi noen ekstra lapper for det så tar du Dinovo Jeg har dinovo selv... Og har ikke hatt noen problemer Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 det finnes vel også ulike dinovo....er det noen som har noen anbefalninger der? vet at mx 3100 har en dårlig mus men har dinovo noe bedre ? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 (endret) Jeg har vel hatt Logitech DiNovo i over 1 1/2 år nå og det fungerer greit til egentlig alle oppgaver. Spiller litt BF2 og CS og den er grei nok til det og det beste med settet er MediaPad'en som jeg kan ha med meg ut i stua hvis jeg venter en viktig e-post eller at en jeg vil snakke med logger seg på msn, da får jeg jo beskjed... Ellers er det mye bedre rekkevidde på DiNovo, til stua er det vel 7-8m og igjennom en vegg, men den fungerer yppelig også er jo DiNovo mye finere å se på også da... EDIT: Gå for versjon 2, den er litt forbedret fra min versjon, v1 er vel også utgått. Endret 15. september 2005 av datating Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Jeg har vel hatt Logitech DiNovo i over 1 1/2 år nå og det fungerer greit til egentlig alle oppgaver. Spiller litt BF2 og CS og den er grei nok til det og det beste med settet er MediaPad'en som jeg kan ha med meg ut i stua hvis jeg venter en viktig e-post eller at en jeg vil snakke med logger seg på msn, da får jeg jo beskjed... Ellers er det mye bedre rekkevidde på DiNovo, til stua er det vel 7-8m og igjennom en vegg, men den fungerer yppelig også er jo DiNovo mye finere å se på også da... EDIT: Gå for versjon 2, den er litt forbedret fra min versjon, v1 er vel også utgått. Helt enig. Dinovo pakka er det peneste du kan finne idag! Den funker ypperlig til mine formål, men hvis er spillentusiast, så finnes det bedre utstyr der ute. Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 vil så gjerne ha DiNovo tastaturet (versjon 2.0) ....men er ikke sikker på den der musa som følger med. Lenke til kommentar
Sti4n Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Musa er litt tung, og den må lades ganske ofte, men det er en bra mus da. Du kan jo alltids kjøpe en annen mus? Selve tastaturet er ubeskrivelig deilig Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Ville heller gått for å kjøpe mus og tastatur separat.. F.eks DENNE musa. Og DETTE tastaturet. Og dette er bedre produkter + at det blir billigere... (678kr) Endret 5. oktober 2005 av dammed Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) ska oppdatere litt her: det er denne pakken det er snakk om:DiNovo 2.0 Endret 5. oktober 2005 av Delta_progeny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå