Gå til innhold

Nytt Tastatur å mus..... diNovo Vs. MX 3100?!?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spørs om du liker "lave knapper" eller ikke... Snarveiene på mx 3100 er jo "enklere" enn på dinovo. Dinovo er stilfullt og veldig godt å skrive på + at mediapad er genialt(kan brukes som fjernkontroll) når man ser på film, hører på musikk++

Hvis du vil gi noen ekstra lapper for det så tar du Dinovo

Jeg har dinovo selv... Og har ikke hatt noen problemer :D

Lenke til kommentar

Jeg har vel hatt Logitech DiNovo i over 1 1/2 år nå og det fungerer greit til egentlig alle oppgaver. Spiller litt BF2 og CS og den er grei nok til det og det beste med settet er MediaPad'en som jeg kan ha med meg ut i stua hvis jeg venter en viktig e-post eller at en jeg vil snakke med logger seg på msn, da får jeg jo beskjed... :thumbup:

Ellers er det mye bedre rekkevidde på DiNovo, til stua er det vel 7-8m og igjennom en vegg, men den fungerer yppelig også er jo DiNovo mye finere å se på også da...

EDIT: Gå for versjon 2, den er litt forbedret fra min versjon, v1 er vel også utgått.

Endret av datating
Lenke til kommentar
Jeg har vel hatt Logitech DiNovo i over 1 1/2 år nå og det fungerer greit til egentlig alle oppgaver. Spiller litt BF2 og CS og den er grei nok til det og det beste med settet er MediaPad'en som jeg kan ha med meg ut i stua hvis jeg venter en viktig e-post eller at en jeg vil snakke med logger seg på msn, da får jeg jo beskjed... :thumbup:

Ellers er det mye bedre rekkevidde på DiNovo, til stua er det vel 7-8m og igjennom en vegg, men den fungerer yppelig også er jo DiNovo mye finere å se på også da...

EDIT: Gå for versjon 2, den er litt forbedret fra min versjon, v1 er vel også utgått.

Helt enig. Dinovo pakka er det peneste du kan finne idag! Den funker ypperlig til mine formål, men hvis er spillentusiast, så finnes det bedre utstyr der ute.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...