B4stian Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Høyre går dunken grunnet valgflesket til Erna. Hun er rett og slett for feit til å være frontfiguren til et så stort parti. Heldigvis får det beste partiet en del av stemmene til Høyre da. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Synn at RV ikke ser ut til å komme inn, men det beveger seg i allefall mot rød-grønt flertall. *Springe tilbake til TV'en* Lenke til kommentar
Winged Monkey Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Høyre går dunken grunnet valgflesket til Erna. Hun er rett og slett for feit til å være frontfiguren til et så stort parti. Tenk for et comeback det kan bli i 2009 hvis Erna slanker seg ned til et tosifret antall kg. da? Hun er jo allerede en veldig dyktig retoriker og dersom hun i tillegg "viser styrke" ved å slanke seg kan det bli farlig bra! Har forresten en mistanke om at Erna kan bli teh hot dersom hun legger vekk et par hundre kilo! Jeg gleder meg... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Nei, Erna duger ikke som partileder. Bare se på AP, de vinner tusenvis av stemmer pga Sir Hunk-alot Stoltenberg, medias kjæledegge. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Følger så klart med. Jeg som hadde gledet meg sånn til FRP/Høyre regjering, men så føkker så klart erna opp alt sammen. Kan trøste meg med at vi er tilbake om 4 år, for da har vel folk innsett at Rød/grønn regjering ikke fungerte. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Nei, Erna duger ikke som partileder. Bare se på AP, de vinner tusenvis av stemmer pga Sir Hunk-alot Stoltenberg, medias kjæledegge. Han godeste Stoltenberg får en hau av stemmer fordi han er en vanlig kar som snakker så de fleste forstår han... Lenke til kommentar
havfal Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Han godeste Stoltenberg får en hau av stemmer fordi han er en vanlig kar som snakker så de fleste forstår han... ha... ha... ha... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Han godeste Stoltenberg får en hau av stemmer fordi han er en vanlig kar som snakker så de fleste forstår han... ha... ha... ha... haha? Lenke til kommentar
havfal Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Han godeste Stoltenberg får en hau av stemmer fordi han er en vanlig kar som snakker så de fleste forstår han... ha... ha... ha... haha? dårlig humor Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Har sett på valget sidan 19 i dag ja Må jo sjå han på NRK som jobber ein dag kvart fjerde år på TV. Kjempefyr det der! Blir Stoltenberg-regjering i år ja! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Han godeste Stoltenberg får en hau av stemmer fordi han er en vanlig kar som snakker så de fleste forstår han... ha... ha... ha... haha? dårlig humor Dårlig humor? Det er jo sant da... hvorfor tror du han vinner da? Fordi han er fra Ap uten videre? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Nei, Erna duger ikke som partileder. Bare se på AP, de vinner tusenvis av stemmer pga Sir Hunk-alot Stoltenberg, medias kjæledegge. Han godeste Stoltenberg får en hau av stemmer fordi han er en vanlig kar som snakker så de fleste forstår han... Mannen i gata bryr seg ikke om politikk. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) Han godeste Stoltenberg får en hau av stemmer fordi han er en vanlig kar som snakker så de fleste forstår han... ha... ha... ha... haha? dårlig humor Dårlig humor? Det er jo sant da... hvorfor tror du han vinner da? Fordi han er fra Ap uten videre? Tror vi missforsto hverandre jeg, er ikke i for rød regjering i det hele tatt Edit: Personlig hadde jeg foretrukket FRP+Høyre Endret 12. september 2005 av Imposter Lenke til kommentar
howzer Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Jeg følger valget, men dessverre ser det ut til at det går mot katastrofe for landet. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Følger med. Burde vel egentlig fulgt med mer før. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Woot! Ser jo ut til at folk endelig har tatt til fornuft og stemmer rød-grønt Eneste som er litt sykt er at FRP får såpass stor oppslutning. Skremmende Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Stoltenberg er en hunk. No doubt about it Skal vi skylde FRPs suksess på Siv Jensens spretne figur? Lenke til kommentar
Winged Monkey Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Jeg følger valget, men dessverre ser det ut til at det går mot katastrofe for landet. Yepp. 86-83 til rødgrønt på TV2 også nå. Blir vanskelig, om ikke umulig, å ta igjen dette nå. OT: Pen avatar forresten :!: Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Skal vi skylde FRPs suksess på Siv Jensens spretne figur? Heller hennes vesen, hun er glad og spretten. Ergo stemmer folk FrP. Norsk stortingsvalg er ca like avansert som 1MZ. Lenke til kommentar
Jakob Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Jeg følger valget, men dessverre ser det ut til at det går mot katastrofe for landet. Katastrofe for deg personlig, ja, :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå