Gjest Slettet+891234 Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Jeg følger med som bare faen. What he said. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Flyttes til riktig kategori. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Sitter og ser på det jeg.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Jeg ser faktisk på Stars Without Make-up i stedet. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Følger litt med Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Jeg har som hobby å knerte FRPere..! Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Jeg har som hobby å knerte FRPere..! Vel, de er vel ganske mye større en dere(SV i avataren din..), så jeg skjønner at du kan føle deg forsmådd . Jeg følger med, ble veldig spennende også =) Heia høyre Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) Det eneste FRP er god på er å trøkke drit og møkk oppi hue på unge velgere.. Hvor mye tror dere de faktisk utfører? Og for å ha en ting klart.. Jeg stoler søren ikke på en som prøver å selge ut olja vår!! Sagt for lenge sia, Hagen dreit seg ut, og jeg hunter'n den dag idag! AP og SV er godsaka'n.. Endret 12. september 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Winged Monkey Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) Uff, dersom SV kommer i regjering står ikke verden til påske. Jeg synes nesten jeg hører de fire rytterne fra apokalypsen komme ridende allerede. Med SV så får vi: - Lekeskolen. Karakterer skal bort, og ungene skal stimuleres via lek. Kanskje de får seg en brødskive eller to i tillegg. Dette vil være helt ødeleggende for unger som blir skjermet fra virkeligheten og senere skal ut i høyere utdanning / arbeidsliv. - Kriminelle skal ikke straffes, de skal koses med så blir de nok snille etterhvert! Bah! - Alle skal være like. Vi skal gå på helt like skoler, vi skal tjene like mye i arbeidslivet, vi skal på de samme aldershjemmene. The great equalizer. Individet ofres for kollektivistisk tankegang. Janteloven tjener SV godt. - Vi bør gå til krig mot USA sporen straks. USA er det verste som har hendt verden siden syndefloden. Realpolitikk suger. - Det skal ikke stilles krav til innvandrere. Multikulturalisme blir hyllet som noe entydig positivt som ikke kan innebære problemer. - 6-timers arbeidsdag. Saboterer skatteinntekter for staten, mulighetene for enkeltmennesket å velge sin egen arbeidsdag, og bedrifters evne til å kunne gå med overskudd. - SV vil fjerne åpningstidsloven og vil aller helst holde oss i hånden når vi går til butikken den ene dagen i uken de skal ha lov å holde åpent. - SV vil skattelegge og avgiftslegge alt de kommer over. Individet skal ikke bestemme noe selv. Staten skal velge hvem som har rett til hva. Og dette partiet har Norge stemt inn i regjering, riktig nok sterkt svekket. Skam dere Norge! Endret 12. september 2005 av Winged Monkey Lenke til kommentar
scoot Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Hahaha. Ja, for vi har jo ikke råd til å bruke litt av alle de forbanna oljepenga? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Å selge bort oljerettighetene til Norge er.. Omtrent noe av det dummeste man kan gjøre! Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Ne, jeg gir faen. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Uff, dersom SV kommer i regjering står ikke verden til påske. Jeg synes nesten jeg hører de fire rytterne fra apokalypsen komme ridende allerede. Med SV så får vi: - Lekeskolen. Karakterer skal bort, og ungene skal stimuleres via lek. Kanskje de får seg en brødskive eller to i tillegg. Dette vil være helt ødeleggende for unger som blir skjermet fra virkeligheten og senere skal ut i høyere utdanning / arbeidsliv. - Kriminelle skal ikke straffes, de skal koses med så blir de nok snille etterhvert! Bah! - Alle skal være like. Vi skal gå på helt like skoler, vi skal tjene like mye i arbeidslivet, vi skal på de samme aldershjemmene. The great equalizer. Individet ofres for kollektivistisk tankegang. Janteloven tjener SV godt. - Vi bør gå til krig mot USA sporen straks. USA er det verste som har hendt verden siden syndefloden. Realpolitikk suger. - Det skal ikke stilles krav til innvandrere. Multikulturalisme blir hyllet som noe entydig positivt som ikke kan innebære problemer. - 6-timers arbeidsdag. Saboterer skatteinntekter for staten, mulighetene for enkeltmennesket å velge sin egen arbeidsdag, og bedrifters evne til å kunne gå med overskudd. - SV vil fjerne åpningstidsloven og vil aller helst holde oss i hånden når vi går til butikken den ene dagen i uken de skal ha lov å holde åpent. - SV vil skattelegge og avgiftslegge alt de kommer over. Individet skal ikke bestemme noe selv. Staten skal velge hvem som har rett til hva. Og dette partiet har Norge stemt inn i regjering, riktig nok sterkt svekket. Skam dere Norge! Du snakker om å gjøre en fjær til 10 høns... Lenke til kommentar
Winged Monkey Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Du snakker om å gjøre en fjær til 10 høns... Overdrive, jeg? Nå er det heldigvis slik at SV må innfinne seg med å gi fra seg mye (kanskje til og med det meste) dersom de i en svekket posisjon skal gå i regjering med et sterkt AP. Men likevel, jeg mener jeg skisserte den ideologiske retningen til SV ganske bra, og det at et slikt parti får innflytelse skremmer iallefall meg. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Pappa og storebroren min er kjente politikere i dette fylket og er ofte i avisen, men jeg vet ikke en dritt om politikk Viste nesten ikke at det var valg i dag engang. Så nei, jeg følger ikke med. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 SV er jo like sosialdemokratisk og ufarlige som DNA. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Du snakker om å gjøre en fjær til 10 høns... Ting må jo settes på spissen, svært mange andre gjør det her også :!: Anyway, følger med nå og er fornøyd med resultatet til nå. Litt plagsomt bare at prognosene på NRK og Tv2 er forskjellige Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Synn at RV ikke ser ut til å komme inn, men det beveger seg i allefall mot rød-grønt flertall. *Springe tilbake til TV'en* Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Høyre går dunken grunnet valgflesket til Erna. Hun er rett og slett for feit til å være frontfiguren til et så stort parti. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Høyre går dunken grunnet valgflesket til Erna. Hun er rett og slett for feit til å være frontfiguren til et så stort parti. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå