Efreet Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Eg har fått problemer med eit hovudkort. og etter feiltesting og sjekking på internett har me funnet ut at dette kortet (k8n neo serie kort) har det vore mange problem med for andre folk og at det er eit kort som kjent har problemet. Så, då eg kjøpte hovudkortet så funket det ikkje, sendte det inn til komplett og fekk send tilbake kortet (fikset eller nytt). Så, eg lurer, skal eg sende kortet inn der igjen (veit eg må kontakte dei og få NR og anti-statisk plast etc) og har mulighet for at dei fikser/erstatter det? Og isåfall, kor lang tid pleier dei å bruke på slikt? Kortet er ikkje 2 år gamalt, er ca 10 måneder(like før jul). Leste og at det var noken som hadde sendt inn hovudkortet men at det hadde funket der og ikkje hos han (kan være han hadde eit liknande men ulikt problem). PS: Problemet er detaljert her om det er relevant;http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=467268 Delte topicet grunna eg syntest ikkje dette passet inn i det topicet. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Du fikk altså nytt kort tilbake og har fått feil på det kortet igjen? Da kontakter du komplett, får returnr og sender det inn. Normalt sett skal det ikke gå mere enn 2-3 dager + postgang Selvfølgelig kan det være andre ting hos deg som gjør at det er feil, men fungerer det ikke så fungerer det ikke, da er det ingen vits i å sitte å plages hos deg. Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 ja, skal ta kontakt med dei. er ganske sikker på at det er hovudkortet, me gjorde ein feiltesting. håper på positivt svar frå komplett da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå