Edmund Blackadder Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Hei! Jeg har et merkelig problem. Under hver oppstart og innlogging på pcen min så ser jeg i Applikasjoner i Task manager at msmsgr.exe kjører og er logget inn. Så jeg får plutselig opp vindu av folk som vi snakke med meg. Aner ikke hvordan dette har skjedd. For det første. Jeg har klart å komme meg inn på programmet (for programmet er nemlig ikke i taskbar) og skrudd av "logg meg på automatisk hvis internettforbindelse" eller noe sånt og tatt av haken på alle de der autopålogging. Jeg har sjekket startupsene/autorunsene mine, Ikke et tegn på msmsgr.exe her. Jeg har sjekket maskinen grundig for malware (spyware, trojanere, virus). Så da aner jeg ikke hva jeg skal gjøre. Til nå så bare går jeg inn og trykker på End Process men det er gruelig irriterende å gjøre det hver gang. Tror eneste utvei er å uninstallere det noe som jeg ikke vet hvordan jeg gjør. Fant ingenting på windows components og sånn på leggtil/fjern programmer... Hvis dere har noen andre forslag.. Kom med dem. Hvis ikke... kan dere gi meg en forklaring på hvordan jeg kan bli kvitt denne irriterende myggen inni øye? takker Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Start / Kjør RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\inf\msmsgs.inf,BLC.Remove OK Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 Det var en fin enkel løsning. Takker så mye igjen. (Jeg visste at du kom til å svare på denne ) Lenke til kommentar
bynhffba Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) Kan se her EDIT: Litt sent, så ikke at noen hadde svart Endret 12. september 2005 av jibbelars Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå