Baba2 Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Hei! Jeg har en bærbar data som har trådløs wlan. Data maskinen er koblet til en router via kabel. Det å kjøpe en trødløs internett router kan bli litt dyrt. Så jeg lurer på om det er mulig å surfe på internett på psp vis man kobler den med en bærbar via wlan? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 tror ikke det er mulig, men er ikke sikker.. spør i nettverks forumet du! Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 http://www.psphacks.net/ Lenke til kommentar
Teben Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Oppdater maskinens software så er det en egen browser under network. Værsågod Eller det var kanskje ikke det du spurte om Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 Hei! Takk for inken tordenflesk. Fant ut på psp hacks at for øyeblikket er dette ikke mulig, men det er et par folk som prøver å lage et program som jeg dette mulig. Lenke til kommentar
Labba Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Er det ikke mulig og kjøre wlan på ad-hoc og bridge nettkortene på laptop ? Da burde det vel virke? men er ikke sikker på hvordan dette evt. settes opp på psp, da jeg ennå ikke har anskaffet meg en slik :/ Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 17. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2005 Jaja.. Nå har jeg jo fått meg trådløst internett, og da er problemet selvsagt løst Da kan en moderator bare stenge denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå