Negative Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Skal montere ny bilstereo, men må få ut den gamle. Det er en orginal mercedes stereo som er montert ved kjøp. 1995 modell. Ser ut som jeg trenger noe spesialverktøy e.l. Vil ikke begynner å røske å rive slik at jeg ender opp med å ødelegge noe. Noen tips? ?? Lenke til kommentar
smh Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Eit flatjern på kvar side pleier å virke. Det er normalt nokre haker som må presses på ca midt på, på kvar side. Lenke til kommentar
Negative Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 har prøvd det nå, men den sitter som støpt. dytter inn skrujern og kjenner jeg får trykket inn noe, men når jeg tar tak i kassetthullet og drar sitter den helt fast. Finnes det noen annen vei å komme frem eller må jeg bare trekke? Kanskje jeg må få ett mercedes verksted til å fikse det, de har vel ett spesialverktøy e.l. Lenke til kommentar
smh Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Dersom du kommer til bak og får til å dytte så er det meir effektivt. Via hanskerommet, eller liknande. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Noen spillere er festet med en mutter helt bak på spilleren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå