Roberto Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Har for øvrig lest om en del som klager over Tiger's AirPort monitor. Mange brukere hadde god signalstyrke i Panther, men etter å ha ppgradert til Tiger er signalstyrken svakere. Anbefaler derfor at du tester litt med f.eks. MacStubmler og iStumble for å sjekke om signalstyrken virkelig er dårlig - glem heller ikke at dersom signalstyrken ser ut til å være dårlig trenger ikke dette å bety at den faktisk er det. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 okey, nå lasta jeg ned Istumbler, flott program btw. men fikk fortsatt dårlig signal, så jeg tok ut nettverkskortet fra mac'n og satte det inn igjen og da funka det plutselig fint. godt mulig det var dårlig kontakt elns første gangen jeg satt det inn da.. men nå virker det hvertfall =) Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Ah, nå som du sier det så har jeg hørt om lignende tilfeller før - da med egen-installerte AirPort kort i Mac mini. Men, gratulerer uansett da! Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 PiRANhA: Vel, chipsettet i Airport Extreme minner om dårlig barnearbeid. Kjører du Tiger eller Panther? I Panther har man det vanlige problemet med dårlig rekkevidde og pakketap, men dette merket jeg ikke mer til etter å ha oppgradert til Tiger. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Jeg siktet egentlig til dårlig installerte kort jeg da... Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Jeg sikter til det du sa tidiligere i diskusjonen. Men du sier noe allikevel, sjekk at antennepluggen er dyttet hardt nok inn. Lenke til kommentar
nikhuse Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Uhm..Var ikke problemet løst?Så hvorfor går diskusjonen videre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå