John Keats Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Her kan dere se hvordan man tar ned lucifron Lucifron-Taktikk Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 han er jo kjempelett da.. Decursive mod funker for å si d sånn-... Marsan Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Mana drain Lucifron ftw! Lenke til kommentar
Iver. Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 drepte luci på Fredag, han går jo tom for mana uansett da;) Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 vi drepte han på lørdag uten og vente til han var tom for mana. det funka helt greit Lenke til kommentar
eckmann Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) old? framleis morsom da. her er gehennas taktikken. http://members.chello.nl/wjh.groot/Gehennas-Tactics-WoW2.swf Endret 12. september 2005 av eckmann Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Vitsen med å vente til at han går tomt for mana? Dere har vel mager vel? Sprut på, drep dem sier jeg:P Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Dette må være lykkedagen din : http://home.online.no/~quaker/lucifron(1).avi Der er video fra første gangen vi prøvde oss på Lucifron ^^ I april en gang. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Aha, finnes det flere slike? Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Dette må være lykkedagen din : http://home.online.no/~quaker/lucifron(1).avi Der er video fra første gangen vi prøvde oss på Lucifron ^^ I april en gang. "Nice.. nice.. nice.. nice.." Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) tank, debuff, drep . unødvendig å la ham gå tom for mana, waste of time Endret 12. september 2005 av Henrik2k Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 han er jo kjempelett da..Decursive mod funker for å si d sånn-... Marsan Sulfuron Harbringer er langt lettare enn Lucifron. Ikkje at noken av dei er særlig vanskelige, men likevel... Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) genial flash film btw Endret 12. september 2005 av Henrik2k Lenke til kommentar
eckmann Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 ingen av bossene i MC er lette for de som ikke har drept de ennå!. slutt å si "HAN ER JO KJEMPELETT!!". det hjelper ingen. Enig, men også litt uenig Vi tok Shazzrah, Golemagg, Sulfuron og Majorodmo første forsøk. Gehennas er alltid slitsom med rain of fire spellet sitt, det har en tendens til å føge meg hvor hèn jeg trår.. Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Aha, finnes det flere slike? Har alltid litt småkos på lager om det skulle være noe Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 (endret) Eneste bossen i MC vi tok første gang vi prøvde han er Golemagg tror jeg. Akkurat nå har vi kun kommet til Majordomo, men ikke prøvd han enda. Resten av bossene er sikre kills, bortsett fra den helvettes Shazzrah da, han kan være umulig til tider. Fikk Onyxia ned til 35% på første forsøk, med 33 folk. Skal prøve igjen onsdag. Vi ligger litt etter i tid i forhold til de største guildene, men så har vi hatt kjappere fremgang enn de fleste der nede såvidt jeg vet. ca. en måned siden vi var i MC første gang tror jeg. Endret 13. september 2005 av apollox Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Dette må være lykkedagen din : http://home.online.no/~quaker/lucifron(1).avi Der er video fra første gangen vi prøvde oss på Lucifron ^^ I april en gang. Ahh. De gode gamle Axepest dagene Med Solberg engelsk og Schwarzenegger engelsk Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 (endret) Vitsen med å vente til at han går tomt for mana? Dere har vel mager vel? Sprut på, drep dem sier jeg:P Ja sant Trengte bare manadrain de første gangene når alle i guilden "sugde" og hadde dårlig gear... shazzra er den letteste bossen... ha en mt på han og healers utenfor aoe range.. Resten gjør skade med wand/gunner/bue osv casters nuker i vei... Endret 13. september 2005 av MetiCx Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 casters nuker i vei... Hvordan er det med aggro i slike high-level instances med "god" MT? Er 52 Mage nå og hittil har fire alltid gått dårlig. Klarer MT å holde aggro fra en haug med fireballs eller er det best med frostbolt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå