e321 Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 noen som har tabs til Galaxee - popcorn ? Greit nok med bare refrenget... Fint om det er i bokstaver og ikke noter, har glemt ut alt om noter(er en stund siden jeg spilte keyboard etter noter ) men så har heldigvis terratec sånn bokstaver over tangentene hehe... Takker for seriøse svar(på mitt kanskje useriøst spørsmål heh) Mvh Espen Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Bare prøv deg fram, enkelt og greit... Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) *dobbelpost* Endret 12. september 2005 av AcolyteGutripper Lenke til kommentar
e321 Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 ja, har prøvd en stund, men får ikke til siste delen Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) noen som har tabs til Galaxee - popcorn ? Greit nok med bare refrenget... Fint om det er i bokstaver og ikke noter, har glemt ut alt om noter(er en stund siden jeg spilte keyboard etter noter ) men så har heldigvis terratec sånn bokstaver over tangentene hehe... Takker for seriøse svar(på mitt kanskje useriøst spørsmål heh) Mvh Espen Offtopic: Hallo navnebror! Ontopic: Jeg har nå lett etter keyboard tabs på google og diverse p2p programmer. Ser ikke ut som jeg finner det.. Burde jo ikke være så vanskelig å finne Endret 12. september 2005 av Espen54 Lenke til kommentar
e321 Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 Hei Espen, ja Har lett jeg også, men finnes tydligvis ikke Men takk for at du prøvde iallefall... Hvis noen har hørt sangen så kan de godt få lov til å slenge ut noe. Mvh Espen Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Er dette det du leiter etter? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Er dette det du leiter etter? Det er nok ikke den han er ute etter. Han er ute etter Galaxee sin popcorn. Den du har funnet er Hot Butter sin popcorn sang. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Er det noe forskjell? Hvis det er norske Galaxee er det vel bare en nyere versjo/remix av hot butter sin. Lenke til kommentar
e321 Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 vet ikke jeg, får ikke til å åpne den fila? Hvilket program kan jeg åpne den med? Er norske galaxee sin remix, ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå