Skogli Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Ja, siden jeg ikke fant noen bdre plass og poste det så poster jeg det her. Jeg har en filmsnutt som er lagret i .RAM, men jeg har ikke Real Player, så jeg kan ikke få sett den Jeg lastet den ned i Firefox, så jeg vet ikke om jeg kan lagre den i noen annet format. Håper på gode og raske svar Mvh: Anders Skogli Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 http://www.google.no/search?q=.ram+to+avi&...:en-US:official Har faktisk en Codec-kategori Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Kan du dele med oss hvordan filmfil det er? så for meg en cs frag ting Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Kan du dele med oss hvordan filmfil det er? så for meg en cs frag ting Hæ? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Mente filmsnutt. tenkte litt feil. Lurer på hva du downa for å se på. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 Filmen er å finne på Top Gun sine sider, har ikke adressen her. Filmsnutten handler om hvor mye en Toyota Hilux(!) tåler... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå