Jim Rager Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Har 2pcer, en stasjonær og en bærbar. Bor på hybel og har nettop fått trådløst nett, accesspunktet godkjenner pcer etter mac adresser, så jeg ble lagt inn som godkjennt. Det funka på begge pcene i en time, så datt det på den stasjonære ut, og etter det ville den ikke nettverket komme fram på lista over tilgjengelige nettverk engang! Den bærbare fungere fint, den finner netverket hver gang. Jeg har en trådløs USB dongel mottaker av typen NETGEAR WG111v2 Hjelp Lenke til kommentar
miXer Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Trådløst er og blir fryktelig ustabilt etter min mening. Men i ditt tilfelle er det nok ikke det som er problemet. Har du prøvd å restarte PC? Har du de riktige driverne installert for USB-dongelen? Prøv å ta USB-dongelen ut, og sett den igjen. Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 Har prøvd det der 1000ganger, men problemet er over nå, vet ikke hva som kan ha gjort det Fikk bare plutselig kontakt, ganske god dekning også Liker heller ikke trådløst, gla vi ikke har det hjemme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå