Gjakmarrja Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Jeg har gått GK Elektro og VK1 Elektro har derfor studiekompetanse i matematikk slipper derfor mange kjedelig matte timer hver uke nå hehehehe Jeg slipper også prøver og tentamener... hvor kult ekke det....... begynner på allmenne og allerede ha en femmer i 1mx... Lenke til kommentar
1447 Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) Jeg har gått GK Elektro og VK1 Elektro har derfor studiekompetanse i matematikk slipper derfor mange kjedelig matte timer hver uke nå hehehehe Jeg slipper også prøver og tentamener... hvor kult ekke det....... begynner på allmenne og allerede ha en femmer i 1mx... Du har vel strengt tatt en femmeri MY ? Hvis jeg ikke husker helt feil så er det MY som de yrkesfaglige kan fordype seg i... (Hvis du valgte matte som 2t valgfag på GK eller VK1 ? ) Hvis ikke så har du bare 1M og må jo ta 1 mx/my etter jul... Endret 12. september 2005 av 1447 Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 NOPE jeg har 1mx gi meg et par min så skal jeg finne digital kamera og ta bilde av fritaks papiret Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 (endret) der viss det funka EDIT: Wee det funka..... og det ekke digital kamera.. webcam Endret 12. september 2005 av chills Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 LOL når jeg leser navnet ditt kan ikke det "oversettes" til Laat.... laat :!: Lenke til kommentar
1447 Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 LOL når jeg leser navnet ditt kan ikke det "oversettes" til Laat.... laat :!: Ehm, hva tror du intensjonen var ?! haha Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 LOL når jeg leser navnet ditt kan ikke det "oversettes" til Laat.... laat :!: Ehm, hva tror du intensjonen var ?! haha Nei... eg tenkte bare at siden 1337 er leet så 1447 laat Lenke til kommentar
1447 Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 LOL når jeg leser navnet ditt kan ikke det "oversettes" til Laat.... laat :!: Ehm, hva tror du intensjonen var ?! haha Nei... eg tenkte bare at siden 1337 er leet så 1447 laat juste Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 Flott..... er vi enig i at eg har fått fritak i 1MX nå ? Lenke til kommentar
1447 Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 jaja, nok om det... Blir nok bra å slippe ett 5 timers fag på GK i allefall.. JEg hadde 1M/MX ifjor og har iår 2MZ... Bare man får meg seg mesteparten går jo matten greit den på allm... græts Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 jaja, nok om det... Blir nok bra å slippe ett 5 timers fag på GK i allefall.. JEg hadde 1M/MX ifjor og har iår 2MZ... Bare man får meg seg mesteparten går jo matten greit den på allm... græts Tancz men må ærlig innrømme at eg GRUER meg litt til 2mx neste år..... Lenke til kommentar
1447 Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 jaja, nok om det... Blir nok bra å slippe ett 5 timers fag på GK i allefall.. JEg hadde 1M/MX ifjor og har iår 2MZ... Bare man får meg seg mesteparten går jo matten greit den på allm... græts Tancz men må ærlig innrømme at eg GRUER meg litt til 2mx neste år..... hoho, det kan nok bli en overgang etter ett "friår" i matte.... Jeg har jo mz nå og synes går fort nok... (er jo bare 3t fag på VK1) Gruer meg til 3MZ neste år som 5t fag.... Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 Får se..... anngående det å være vekke fra faget... viss det er snakk om de to siste så greit nok kanskje eg stikker... men viss det er midt på dagen så er i matten... og "hjelper" litt med å forvirre de andre Skal kjøpe 2mx bok nå i år... så skal matte læreren hjelpe meg med de oppgavene så jeg får et lite forskritt Kanskje jeg skal ta 2mz.... for se... Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 bortsett f at du kommer ingen vei med 1mx.... så er det jo flott! Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Er på 3mx det blir avansert. 2 Mx er helt greit. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 bortsett f at du kommer ingen vei med 1mx.... så er det jo flott! Han sier jo at han skal ta 2mx Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 Er på 3mx det blir avansert. 2 Mx er helt greit. Du... jeg har sett i 2MX boken, og det er IKKE helt greit... Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Er på 3mx det blir avansert. 2 Mx er helt greit. Nei, det er på universitetet at det blir avansert. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 Er på 3mx det blir avansert. 2 Mx er helt greit. Nei, det er på universitetet at det blir avansert. Ja, men så er det ikke så mange som har tenkt og studere matematikk heller då Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 du må ikke studere mattematikk for å drive med det... Alle som går ingenør, programmering etc må være kvallsterke i matte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå