kingbee Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Er dette et bra kjøp i 7000 kronersklassen? Har fra før vurdert HP sin ze2216, men er Toshiba'en et bedre kjøp? Lenke til kommentar
kingbee Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 Ingen som har noen formening om dette? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Ingen som har noen formening om dette? Jeg syntes du får en grei maskin kontra beløpet du må ut med.. Hvis du ikke skal spille, og godtar en litt treg HDD så er den en helt ok maskin. Lenke til kommentar
kingbee Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 Nei jeg skal ikke spille. Det blir en nr.2 maskin til surfing på internett. Ønsker også at den er rimelig stillegående. Lenke til kommentar
kingbee Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 Da ser det ut til at jeg bestiller Toshiba fra Netshop. Er hypp på en bærbar nå.. Er det noen som mener det finnes en bedre surfemaskin til ca 7000,- før jeg bestiller?? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Tror ikke det er mulig å få tak i noe bedre til samme prisen du, smart valg! Lenke til kommentar
tyffen Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Har også kjøpt en Toshiba M40x-316 uten blåtann. kjøpte ekstern blåyann type hama, kjøpt på Elkjøp. Men.....klarer ikke å få den til å gå sammen med Nokia pcsuite, og en Nokia 6600. Noen som har gode forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå