RKID Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) Er litt usikker på om denne skal postes i skjermkort eller bærbar forumet. Admin må bare flytte den dersom det trengs... Har en MPX KN1 notebook med Nvidia 6600go skjermkort. Jeg har ikke fått til å oppdatere driveren til kortet så lenge jeg har hatt PCen, men har ikke hatt noe problem med det frem til nå. Dvs, jeg har hatt problem før, i BF2 får jeg opp denne beskjeden når jeg starter spillet. (Det med BF2 gjør ingenting, for jeg klarer å kjøre med spillet. det er noen bugs inniblandt, men det kan jeg leve med.) Jeg har prøvd å installere driverene på DVDen og lastet nye ned fra div nettsteder. De sise jeg har prøvd er 71.89. Men jeg får bare opp denne beskjeden når jeg skal installere de nye driverene. Javell tenker jeg, jeg har ikke nvidia kort. Jo det har jeg! Dette har jeg levd med til nå, men da jeg skulle prøve Age Of Empires III demoen her om dagen fikk jeg denne beskjeden av kjære Hr. Datamaskin Så hva kan jeg gjøre, jeg er sikker på at det er en ganske enkel løsning på dette problemet!! Endret 12. september 2005 av RKID Lenke til kommentar
RKID Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 Takk for hjelpen da Lenke til kommentar
mushi Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 tror du trenger vel spesial drivere til go-serien. funker ikke med vanlige drivere som du finnner på nvidia osv. Har desverre ikke peil på hvor du finner de. Lenke til kommentar
Rhulken Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 http://www.station-drivers.com/page/nvidia...eforce%20go.htm her kanskje? Mvh Rhulken Lenke til kommentar
RKID Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 http://www.station-drivers.com/page/nvidia...eforce%20go.htmher kanskje? Mvh Rhulken 20 røde roser og en flaske champagne er på vei til Rhulken :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå