haakie Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) Tok meg en tur på lian li sin webside og gjett hva jeg fant? jo, jeg fant et nytt lian li kabbinett: http://www.lian-li.com/Product/Chassis/M_C_S_PC-767.htm hva synes dere om dette da ser jo litt kult ut med den halve delen svart og den andre sølv. mvh haakie Endret 24. september 2005 av haakie Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 huff og huff, endå mer Lian Li, blir snart sprø av den serien. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Det så jo faktisk litt kult ut i forhold til det andre Lian Li kabinettet som kom (det som så ut som et sneglehus) Lenke til kommentar
haakie Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 ja! :!: dette var jo ganske bra! Lenke til kommentar
kafarsken1 Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Greit nok, men ingen enorm "wow-faktor"! Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Tror nok eg beholder mitt PCV-2000B enda en stund Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Det kabbinettet der er jo fullblods server kabb. da! Lenke til kommentar
haakie Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 nå selger de dette på microplex for 1995kr.. litt dyrt? LINK: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC767 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 nå selger de dette på microplex for 1995kr.. litt dyrt? LINK: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC767 Jeg ville betalt så mye for kvalitet. Dæven, det var pent kabinett! Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) Det var veldig pent syntes jeg! Endret 18. september 2005 av ManagHead Lenke til kommentar
Damination Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Prisen kan jo diskuteres Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Har så uendelig lyst på lufteslusa foran på det kabinettet. Eneste som jeg får inn på mellom mine bezel's... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Synes det ligger en for stor CoolerMaster følelse over hele kabinettet. For meg er Lian Li en produsent med rene linjer og gjennomtenkt utførelse. Rene linjer delen mener jeg de ikke helt har klart her. Men et godt kabinett ser det ut til å være, selvom ikke designet er på topp! Lenke til kommentar
haakie Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 (endret) Synes det ligger en for stor CoolerMaster følelse over hele kabinettet. For meg er Lian Li en produsent med rene linjer og gjennomtenkt utførelse. Rene linjer delen mener jeg de ikke helt har klart her. Men et godt kabinett ser det ut til å være, selvom ikke designet er på topp! der vil jeg si meg uenig. disse kabbinettene viser en ny og bedre side fra lian li (utenom snegle kabbinettet da...). disse var skikkelig fine! Endret 24. september 2005 av haakie Lenke til kommentar
agvg Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg