sindrejibb Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) Dette er ikke tull. Jeg vet mange kommer til å si "tror du virkelig at sånt går an?". Ja, det gjør det faktisk. Mange tjener penger på denne måten idag. Det du skal gjøre for dem er å ha opp et vindu, der det hele tiden kommer nye websider. Du trenger ikke å gjøre noe som helst. For hver side, kanskje du tjener... 0.5 credits. Så, på slutten av måneden teller de sammen credits, og gjør det om til penger (5 credits er IKKE 5$). De har en ratio på hvor mye penger du får pr. credit. Prøv det, og kom med tilbakemeldinger hva dere synes om det! Jeg er åpen for spørsmål. Link: StudioTraffic.com Endret 12. september 2005 av psilocybe Lenke til kommentar
Musty Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 det som er galt her er selvsagt at DU prøver å tjene penger på oss... motbydelig.. direkte motbydelig.. rapportert.. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Link med referal ID ja Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 There's one born every minute.. Stenges, trådstarter får to ukers ferie. Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 Det er faktisk ikke motbydelig som du sier. Det er jo like greit at jeg får noen referals, hvis dere allikevel skal registrere dere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg