Klekkus Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) Har netopp fått ny hw, og pcen klikker helt på enkelt ting. Les mer Her Kan dett eha noe med cool'n queit? eller selve hk? Helst svar i den andre tråden Har prøvd å reste cmos men det hjalp ikke Endret 12. september 2005 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 Den klikker, når jeg skal skrive en still. jeg går inn på word og pcen klikker helt å restarter minentalt Lenke til kommentar
paron.no Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Virker som du har en feil i OS. Ny innstallasjon er nok ikke så dumt. Lenke til kommentar
Obix Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Ser at du har mye bra hardware, men er litt skeptisk til hovedkortet. Har liggende et AsRock socket A hovedkort som det bare har vært problemer med. Blant annet har det ødelagt 3 stk. ja du ser riktig 3 stk. prosessorer på grunn av noe som jeg tror er ustabil spenningstilførsel til prosessoren. Burde jo ha lært etter prosessor nummer to men desverre så satte jeg inn en tredje prosessor. Men da denne også tok kvelden røsket jeg ut kortet og plasserte det i hyllen for ubrukeligt. Kortet det fungerte til tider kjempebra før det plutselig begynte å bli ustabilt for så og bli bra igjen og så ustabilt.... Trodde det var andre ting og mistenkte ikke HK før den siste prosessoren pakket i sammen for godt. Trenger ikke være ditt HK som er problemet men jeg hadde noen av de samme symptomene. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 huff å huff, hva er det jeg har kjøp Hvilke symtomer var det du hadde? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 huff å huff, hva er det jeg har kjøp Hvilke symtomer var det du hadde? Hmm, har jo fortsatt angrerett. Skal ringe shg å høre hva vi skal gjøre med dette Lenke til kommentar
Obix Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) Som sagt. Det trenger ikke være hovedkortet som er problemet men mistanken min gikk den veien da jeg så din HW. Symptomer som blåskjerm, program som krasjer men som nevnt tidligere kunne det fungere bra over lengre perioder, og fungerte utmerket i Prime95. Går ut i fra at du har testet med standard innstillinger uten noen form for overklokking. Et alternativ kan også være å teste med underklokket ram for å se om det er den som er problemet. Endret 12. september 2005 av Obix Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 (endret) Som sagt. Det trenger ikke være hovedkortet som er problemet men mistanken min gikk den veien da jeg så din HW. Symptomer som blåskjerm, program som krasjer men som nevnt tidligere kunne det fungere bra over lengre perioder, og fungerte utmerket i Prime95. Går ut i fra at du har testet med standard innstillinger uten noen form for overklokking. Et alternativ kan også være å teste med underklokket ram for å se om det er den som er problemet. Problemet er løst midlertidlig Har netopp formatert, selv om det var ca 3 dager siden sist Alt funker feil fritt så lang. kan tilogmed gå inn i word uten restart. Er fåreløbig overbevist om at det var os det var feil med. Skal gi respons etter systemet er testet ordentlig. Men nå skal jeg skrive 4 norsk stiller på 200 ord pr stk. så da får jeg kose meg med lekser Jeg hater Norsk og NyNorsk Endret 12. september 2005 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Tråden stenges pga bumping*2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg