Gå til innhold

The OC (Usa) Diskusjons tråd *spoilers inside*

Hvor bra var siste sesong? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

262 stemmer

1. 1. Hvor bra var siste sesong? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

• Terningkast 1 - Katastrofal
      51
    • Terningkast 2 - Dårlig
      16
    • Terningkast 3 - Middels
      30
    • Terningkast 4 - God
      55
    • Terningkast 5 - Genial
      48
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      62

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det med alle de rosa ballongene? Var vel mer en collaboration mellom Summer og Taylor. Men vulgært var det ikke, bare veldig søtt. Ble sint på Seth da han sa han ikke elsket henne, at det går ann å ytre slike ord mot en så vakker kvinne er for meg helt uforståelig.

Min hypotese er at Seth ikke kommer inn på Brown, derfor begynner alle på Berkeley. Da er iallefall S04 i boks, more or less. The O.C blir ikke det samme uten foreldrene til ungdommene, men det får forfatterne finne ut av.

Jeg bare må ha The O.C iallefall, aner nesten ikke hva jeg skal gjøre uten! Er så glad jeg begynte å se på dette!

Endret av Lord^
Lenke til kommentar

Anna hadde først og fremst personligheten. For de som likte henne kan dere glede dere til neste episode. Sier ikke mer...

Uansett ble jeg så jævli pissed når Seth ikke turte å si sannheten. Som tidligere nevt ender det vel opp med Berkeley på alle fire.

Angående heite damer på the O.C. synes jeg at Summer er the one and only. Noen som er enig? Jeg forstår ikke kameratene mine som sier at Marissa er finere. Vennligst støtt meg på dette slik at jeg kan vise det her til dem. Det må jo være jeg som har rett? :p

Endret av Ole-Magnus
Lenke til kommentar
Men altså, alle i serien er jo utrolig hotte. Noen som husker kjæresten til Caleb Nichol, tror det var i sesong 2. Seth og Ryan satt i boblebadet sammen med henne.

Sattan hun var digg!

5923665[/snapback]

Hu var ikke gæren hu nei :D

Lenke til kommentar

Støtta deg Ole-Magnus helt til jeg så siste E21 i dag (fikk ikke sett den før nå). Hun som Ryan møtte er noe av det mest deilige og søte jeg noensinne har sett, ble helt satt ut jeg. Så søt, men samtidig så heit!

Ser ut som det ordner seg for "barna" igjen, men hva er det Sandy driver med? Blir så utrolig lei av at han aldri kan fortelle noe annet enn "Nothing.." til Kirsten. Hun har jo trossalt vært i bransjen selv så hun burde være den første til å forstå hvilken situasjon han er i (hun ble jo beskyttet av faren sin veldig, men uansett)

Endret av HKoN-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...