Gå til innhold

The OC (Usa) Diskusjons tråd *spoilers inside*

Hvor bra var siste sesong? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

262 stemmer

1. 1. Hvor bra var siste sesong? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

• Terningkast 1 - Katastrofal
      51
    • Terningkast 2 - Dårlig
      16
    • Terningkast 3 - Middels
      30
    • Terningkast 4 - God
      55
    • Terningkast 5 - Genial
      48
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      62

Anbefalte innlegg

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Kjempefin episode som innleder 2006. Ser for meg at vi får introdusert noen nye karakterer snart da Johnny, Chili og resten av Union er en saga blott(?).

Forresten, er det bare meg eller har Paula Trickey blitt enda mer brystfager enn sist vi så henne? :p

Lenke til kommentar

Uten å ødelegge tråden for dere OC-people, kommer jeg med ett raskt spørsmål: Er det livsviktig å se den første sesongen før man setter seg ned å se på sesong nummer 2? Skjønner at det er en del vital informasjon om de forskjellige karakterene, men håpet mitt er vel at seeren blir trukket på nytt inn i serien i del 2.

Lenke til kommentar

Greit, jeg har lastet ned Sesong 1 og 2 og frem til episode 10 i sesong 3. Ikke til meg men til søsterne mine!

Synes det jeg har sett er ganske kjedelig. Er det egentlieg det? (Dvs. Jeg har bare sett sekvenser med et halvt øye)

Forumbrukere, forklar meg hva som er genialt med the O.C, så kanskje jeg kan begynne å ta det opp. :)

Er på nippet til å slette hele sullamitten...

Endret av Lord^
Lenke til kommentar
Forumbrukere, forklar meg hva som er genialt med the O.C, så kanskje jeg kan begynne å ta det opp. :)

5448871[/snapback]

Det er en ungdomsserie som er selvironisk, selvparodierende, aktuell, intelleligent, trist, uhyre morsom, koselige og rett og slett fantastisk.

Det er en av tidenes beste serier og den definitivt den desidert beste de siste 5 årene.

Lenke til kommentar
Er det livsviktig å se den første sesongen før man setter seg ned å se på sesong nummer 2? Skjønner at det er en del vital informasjon om de forskjellige karakterene, men håpet mitt er vel at seeren blir trukket på nytt inn i serien i del 2.

5448234[/snapback]

Ikke livsviktig, men den første sesongen er i mine øyne den beste. Og du får so mdu selv sier endel bakgrunnsstoff.

Lenke til kommentar

5448871[/snapback]

Det er en ungdomsserie som er selvironisk, selvparodierende, aktuell, intelleligent, trist, uhyre morsom, koselige og rett og slett fantastisk.

Det er en av tidenes beste serier og den definitivt den desidert beste de siste 5 årene.

5449942[/snapback]

Sesong 1 var bra, Sesong 2 ok, Sesong 3 så langt er utrolig kjedelig!

At det er en av tidenes beste serier kan ikke jeg si meg enig i, heller ikke iløpet av de siste 5 årene. Lost, Prison Break, 24, Desperate Housewifes er alle mye bedre en OC.

Selv syns jeg beste serie gjennom tidene går til "Buffy The Vampire Slayer" ;)

Lenke til kommentar
Sesong 1 var bra, Sesong 2 ok, Sesong 3 så langt er utrolig kjedelig!

5458751[/snapback]

Sesong 1 var fantastisk.

Sesong 2 var fantastisk

Sesong 3 ser ut til å bli den beste noensinne.

Sofa + Batman-teppe + servietter til å tørke tårer + The O.C på xboxen = Sikker vinner!

Lenke til kommentar
Jepp, og når jeg sjekka på IMDB så var hun faktisk 14 in-real-life! Er også helt enig med LarsP om at S03 har vært kjempebra og tegner til å bli den beste, men ikke like enig med at S02 var fantastisk. Bare 3 dager igjen til ny episode nå!! ;)

5487930[/snapback]

Mye skal vel til for at S03 skal bli den beste. Foreløpig ligger den i hvert fall mange hakk etter S01 IMO.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...