Gå til innhold

The OC (Usa) Diskusjons tråd *spoilers inside*


Hvor bra var siste sesong? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

262 stemmer

  1. 1. Hvor bra var siste sesong? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      51
    • Terningkast 2 - Dårlig
      16
    • Terningkast 3 - Middels
      30
    • Terningkast 4 - God
      55
    • Terningkast 5 - Genial
      48
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      62


Anbefalte innlegg

Hvorfor må vi ta hensyn til det f***** baseballsluttspillet?

5145091[/snapback]

Fordi "alle" amerikanarar ser på det. TV kanalane setter ikkje opp sendeskjema sånn at nordmenn som laster ned tv seriane skal få det best mogleg, dei viser det betalande tv sjåarar vil sjå, nemleg baseball.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fryder meg over at sesong 3 har startet bedre enn sesong 2 gjorde. Synes serien brukte litt lang tid på å dra seg opp forrige sesong, mens det har startet bedre denne gangen. Noen som er enig eller uenig?

5159558[/snapback]

Helt enig. Masse mer action nå (..alt er relativt), og jeg synes Summer og Seth er sinnsykt morsomme nå.

Lenke til kommentar

Sinnsyk bra start på tredje sesongen av The O.C. Har utrolig sansen for alle de nye rollefigurene. Jeg lukter en slags reprise av Oliver-episoden i sesong 1.

 

Det jeg lurer på nå er:

 

#1. Hva skjer med de to trekantene "Seth vs Summer vs Taylor" og "Ryan vs Marissa vs Johnny"?

 

#2. Kevin Volchok sa "not tonight" til Johnny da han gikk etter Ryan hadde reddet han. Hva mente han med det?

 

#3. Vil Charlotte og Julie svindle resten av Newport?

 

#4. The Newport Group, vil det ordne seg for Sandy og hans nye kompanjong?

 

Seriøst, jeg klarer knapt å vente på episode 7. The O.C er det beste som går på TV, EOD!

Lenke til kommentar
#2. Kevin Volchok sa "not tonight" til Johnny da han gikk etter Ryan hadde reddet han. Hva mente han med det?

 

#3. Vil Charlotte og Julie svindle resten av Newport?

 

Seriøst, jeg klarer knapt å vente på episode 7. The O.C er det beste som går på TV, EOD!

5162232[/snapback]

 

2: De tar han sikkert en dag Ryan ikke er der :p

 

3: Jeg tror de gjør det.. Julie er slu som faen..

 

Og ja, The O.C er det beste som går på tv nå ja ;)

Lenke til kommentar

Må seriøst kjøpe meg en punchingbag eller noe fordi putene begynner å bli helt utslitt. Jeg blir så forbanna! Alt går jo til helvete!! :wallbash:

 

Men det er bra Seth og Summer klarer seg. Hvis de begynner med noe tull nå så kommer jeg til å blir ødelagt (Bare prøv deg Taylor, du har ikke sjangs!)

 

The O.C. :love::love::love:

Endret av Scarface^
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Oisann. Nå ble jeg egentlig redd for fremtiden til The OC. Alle reiser jo til college. Hvordan skal de klare å fortsette serien, når gjengen ikke er sammen? Seth og Summer er jo på en måte sammen, siden Providence er 20 min fra Brown, men hvordan skal det bli med Ryan og Marissa, som tenker på Berkley? Jaja, vi får bare vente å se.

 

Btw. Brown er den college Brian fra Family Guy gikk på :)

Lenke til kommentar

O.C. er så utrolig digg... Er en fest hver gang det er ny episode :)

 

Må bare si jeg digget det øyeblikket da moren til Taylor kom... Her snakker vi milf med enorme bokstaver...

 

Tror nok at det kan fortsette selv om de begynner på college... De får det alltids til ;) Fortsatt de rike barna på campus... Luv it!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...