Moksha Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Har akkurat funnet dette nettstedet. Synes at det er veldig fint å lese noe som er skrevet på godt norsk, og at man bruker norske uttrykk i steden for amerikanske i stor grad. Blir ikke sliten av å forholde seg til 2346278 linker i 2342789034 farger heller! Men, innholdet suger... nei, deg gjør ikke det! Måtte bare... alt ser bra ut! Heia! Lenke til kommentar
TST Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Takk for skryt! Vi skal forsette å fronte det norske språk så godt vi kan fremover :-) Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Jeg liker også veldig godt at dere bruker norske ord og uttrykk. Fortsett sånn. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Kan vel bruke denne anledningen til å si at også jeg er veldig godt fornøyd med gamer.no Dere gjør en kjempejobb. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Jeg er også veldig fornøyd med Gamer.no Keep up the good work!! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Men sjølve navnet er engelsk. Spiller.no? Lenke til kommentar
Lord Reanicus Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Eg er jo berre so fantastisk glad over nynorsk bruken òg. Siden, du veit, eg er nynorsk. Og liker skriftsproget mitt. Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Gamer.no er kjempemessig ja. Liker godt at dere tar for dere både store kjente tiltler, og noen ganger ukjente (men vanligvis veldig gode) titler. Har oppdaget mange gode spill som jeg aldri ville hørt om en gang uten gamer.no. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 hadde vel passet bedre med www.supernerd.no :!: :!: Spøk til side... Eg elsker gamer.no! Fortsett med det utroligt gode arbeidet deres! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Tja, hva kan vel sies som ikke er sakt før mon tro. Hm, nei, alt er kommet ut. Må bare da innkludere meg i rekken av folk som liker arbeide som blir gjort på denne siden. Men har en liten klage. Pris guiden deres er totalt ubrukelig nå. Viser ikke akkurat hvor spillet er billigst. Men et lite ris korn i forhold til en kiste med ros(er) gjør vel ingen ting. Stå på. Spill er kultur Lenke til kommentar
Polar Pål Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Det jeg synes er bra er at gamer.no har etterhvert blitt en ganske streng side. Jeg er glad i spillanmeldere som ikke uhemmet skryter opp alle spill i skyene, uten å trekke frem de negative sidene. Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Må bare si meg enig... Synes Gamer blir bedre og bedre for hver dag som går Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Gamer.no er driiiit bra Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Jepp Gamer.no er den beste spillsiden jeg vetom ikke noe rotete dritt som gamespot Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Jepp Gamer.no er den beste spillsiden jeg vetom ikke noe rotete dritt som gamespot Vel, si hva du vil om GameSpot, men video reviews er en herlig ting Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Må si meg enig at det er kjempebra at gamer.no bruker norske uttrykk i stedet for engelsk(det skulle jo egentlig bare mangle!). Blir så kvalm av amerikaniseringen som foregår nå i dag Endret 10. oktober 2005 av Daemonifuge Lenke til kommentar
Plopix Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Men sjølve navnet er engelsk. Spiller.no? Litt rart med ei norsk spelside med engelsk domenenamn. Gamer burde egentlig skifta domenenamnet til norsk, stå fram som eit godt frambilde og tørre å bruke norsk! Uansett, eg synst det er ei ganske bra side Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå