Gå til innhold

Guild organisering - spørsmål og diskusjon

Anbefalte innlegg

Sosiale er garantert det viktigste i et guild.. Jeg leavet det "beste" guildet på al'akir siden de fleste officerne er noen faggots.. "kanke groupe med deg siden du ikke er veteran" hater sånt dritt.! Mitt guild nå er 200% bedre :) Selvom vi bare er nest best på horde sia i pve har vi det dritmorro :D (Henrik2 sitt guild ble eid hos razorgore :p )

du kannke si at ditt guild er bedre enn mitt i pve. vi har begge kommet like langt når det gjelder dreping av bossere. begge jobber med vaelstras. btw. de i ditt forrige guild sa at de kicka deg ut siden du var ubrukelig tom tank

dessuten skiter jeg egentlig i om hvor raskt vi tar bwl. det sosiale i guildet mitt jeg liker. derfor jeg ikke joiner ditt g

blir det av de 50g du skylder meg egentlig? 3 måneder siden du lånte de nå

unstoppable force nerfed *CRY*, defence nerfed, *mere cry*.

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er en av lederne i Nexus på Burning Blade. Det viktigste for oss er det sosiale; ikke phat loot. Det er viktig å få i gang det sosiale, og å holde guild chatten i gang, er nesten alltid noe morsomt som foregår i vår guild chat. I tillegg er det viktig at alle føler de er en del av Nexus, ikke bare at de er med i en guild  for å være med. Nå når vi i tillegg har startet med molten core runs så sier det seg selv at Nexus er en av de beste guildene på serveren (altså; det sosiale kommer først, deretter instances osv). Det er jo selvfølgelig smak og behag hva som er viktigst; det sosiale eller phat loot?

Men det er ofte slik at det er core-medlemmene som drar lasset. Heldigvis har vi fått inn en god del nye medlemmer som er kjempehyggelige, i tillegg til en del som ikke tar så veldig del i det sosiale. Det kommer alltid til å være slik at noen er mye mer med på det sosiale, mens andre ikke er det; det viktigste er at alle føler de kjenner mange andre i guilden godt, og derfor får lyst til å være med mer. Det hender jo at noen bare tar en /gquit uten og si et ord, men det er ofte like greit, fordi da har de ingen interesse i det hele tatt i det sosiale.

Det viktigste er at alle føler de hører til og blir satt pris på :)

For eksempel så var det bare tilfeldigheter som gjorde at jeg i det hele tatt ble med i Nexus, jeg møtte på GM'en i Nexus i Tanaris, da bestod guilden bare av lowbies. Vi har blitt større og større etter som tiden har gått, det gjelder bare å holde ut og skape godt samhold i guilden så går resten av seg selv egentlig; vi har hatt både oppturer og nedturer, men core-medlemmene (ca. 7-10 personer, noen som har spilt SWG/CoH sammen tidligere) har ikke gitt opp, og det er slik vi har kommet dit vi er i dag.

Som spiller på Burning blade, vil jeg si at selv om Nexus i mine øyne er en respektert guild av mange ikke er blandt de beste ;)

Dere kan ha det beste sosiale communitye det vet jeg desverre ingenting om, men når det kommer til pvp og pve når dere ikke helt opp til de beste ...

Jeg sa jo ikke vi var de beste på PvP/PvE, langt i fra egentlig, men vi har nettopp begynt på MC, så det kommer seg på PvE også.

Jeg mente Nexus var den beste guilden rent sosialt, i hvertfall når jeg tenker på alle guilder jeg har vært i. I tillegg sier 90% av alle som blir med omtrent det samme, så det tyder jo på at vi er blant de beste, om ikke den beste guilden på BB, sosialt sett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...