aklla Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 noen flere som har hatt problemer med psdata i det siste? jeg prøvde å bestille noe for en uke siden, men fikk ikke fullført orderen, så jeg mailet psdata og de fikset problemet på en dag eller to, så prøvde jeg igjen, men da fikk jeg masse feilmeldinger når jeg hadde fylt ut visa-info, så jeg sendte dem enda en mail, så de la til den orderen manuellt, det ble gjort ganske tidlig på torsdag(2005.09.08), og har fortsatt status "Vare på lager, klar til å sendes ", de har altså hatt 4 arbeidsdager på å sende en pakke de har htt på lager hele tiden noen flere som har hatt problemer med psdata i det siste? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Hørtes rart ut de pleier å vere raske på labben. Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Jeg prøvde for en tid siden å bestille en vare som lå som ukens tilbud hos PSdata, den var også på lager, men når de ikke hadde sendt den etter fire dager gadd jeg ikke vente mer, bestilte den samme for 50 kroner mer hos netshop som sente samme dagen... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 merkelig psdata sender alt som er bestilt før kl 2 den samme dagen som det er bestilt Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 skal sende mail til dem i morgen, fikser de det ikke fort da så bestiller jeg ett annet sted... Lenke til kommentar
kaeksen Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Psdata har tullete returnerings praksis. Når returner trykkes, skal man da fylle ut et skjema med serienummer og feil på produktet info osv. Gjorde det, men savner at de sender ut en kviteringsmelding på at returforespørselen var mottatt, dessuten tar det lang tid før man får returnummeret, har ikke tid til dette retur tullet, tid er penger. Skjønner ikke hvorfor ikke returnummeret ikke kommer i mail med en gang isteden for at det må bli "behandlet" av en av de psdata ansatte. Lenke til kommentar
*Tronaldo* Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Fikk akkurat en diskfeil på en disk kjøpt fra psdata (2. gang på samme maskin). Ringte de og forklarte symptomene. Returnummer fikk jeg på mail før telefonsamtalen var over og i tillegg får jeg dobbelt så stor disk i retur! Flott service synes jeg *Tronaldo* Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Hvorfor ta opp en tråd som er et år gammel når det ikke dreier seg om samme sak en gang? Lenke til kommentar
*Tronaldo* Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Godt poeng - argh.... Så ikke datoen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå