Marvil Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Er det bare meg, eller har Komplett.no blitt ekstremt treige med leveringstiden sin..? Mener å huske at man i gamle dager kunne bestille noe og omtrent kunne hente det på vestlandet dagen etterpå, men de siste gangene (4 ganger siden juni ellerno), så har jeg hver eneste gang reagert på hvor lang tid de bruker fra jeg legger inn ordren til den blir levert inn på Posten. Er ikke snakk om de store tidsepokene, bestilte noe torsdag kveld, og det ble innlevert 14.22 idag på Posten. Men uansett, sammenlignet med før, så syns jeg de har blitt treige.. Flere som synes det..? Har snakket med flere som har samma oppfatning som meg, som ble forundra når jeg nevnte hvor lang tid Komplett hadde brukt nå.. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Jeg syns også de er trege. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) nah.. pakkene til meg sendes samme dag som de bestilles, om ikke så sednes de dagen etter. Så jeg kjenner meg ikke igjen i det. Endret 12. september 2005 av Stig-Arne Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Samme her. Komplett bruker oftest 2-4 virkedager på å få sendt ut pakkene når jeg bestiller ting, så bruker posten 1-2 dager på å få pakken frem. Lenke til kommentar
joshgroban Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Samme her, Bestillte på torsdag PSP portable og den ble ikke sendt ut før idag.... Det synes jeg er litt skuffende:( Men har mange gode opplevelser med Komplett så jeg tilgir dem:) Lenke til kommentar
Slip Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Komplett er alltid treg når jeg skal ha noe. Mpx derimot, grusomt treg. Er på dag 5 nå, og pakken er enda i oslo. Jeg bor i tromsø. Lenke til kommentar
mikaelt Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Må si det at komplett, leverer varene meget raskt.. Psdata derimot er utrolig treige... Lenke til kommentar
TEE Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Tja, når jeg bestiller fra Sverige så har varene blitt sendt senest neste dag, og vært framme etter 3-4 dager maks. Og det sendes jo fra sammen sted. Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Tja, det kommer vel an på hva man mener med treg levering. Jeg fikk en pakke fra Komplett denne uka: - Bestilt sent på kvelden 13.9. - Innlevert til Posten i Stokke 14.9. like før kl 1600 - SMS-varsel om at den var klar til henting på postkontoret i Oslo 15.9. kl 1100. - Hentet og ferdig installert 15.9. kl 1500 Sendt som vanlig Servicepakke, så lovt levering var ikke før 17.9. Den kom altså et par dager for tidlig, men jeg klager ikke på det. Men her var det altså Posten som gjorde feil - dvs leverte før avtalt tid, ikke Komplett. Komplett gjorde akkurat som forventet. Problemet ved sen levering, er ofte at butikken bruker et par dager (eller mer) på å klargjøre og pakke ordren. For ikke å snakke om dersom varen ikke er på lager. Har du sjekket om det er problemet? Min erfaring med seriøse aktører som Komplett og PSdata, er at de alltid pakker og sender fra seg alt samme dag eller dagen etter, om jeg bestiller sent på dagen. Og det forventer jeg også. Dersom de ikke har varen på lager, vil jeg vite det før jeg bekrefter bestillingen. Og det får jeg hos disse. Endret 17. september 2005 av perjohan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå