ReVolvolution Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Etter det jeg har erfart, er det lov å kjøre med neonlys i norge, hvis dem ikke etterlingner utrykningskjøretøy. Bilen min ble godkjent med 6 blå neonspotter i frontvinduet. Lenke til kommentar
herrugle Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 håper det er ulovlig. stygt som faen.. Lenke til kommentar
underground Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Redigert:Btw, purken har heller ikke lov til å holde i førerkortet ditt hvis du blir stoppet! Det er kun DU som skal holde førerkortet ditt! Hva er så farlig med at en polis holder i førerkortet ditt da. De stikker jo somregel ikke av med det. Om man ikke har blitt tatt i 150 i 80 sone da :!: Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Btw, purken har heller ikke lov til å holde i førerkortet ditt hvis du blir stoppet! Det er kun DU som skal holde førerkortet ditt! Hvor står det? Ikke at jeg ikke tror deg men vil gjerne ha noe å vise til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå