uro Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Noe blir feil når jeg legger cutenews på index siden min, jeg kan se den men den legger seg over logoen og alt annet, hvordan fikser jeg dette? http://wno81264.web11.talkactive.net/ (ps dette er kun midlertidig adresse) Og dette er min 4 side eller noe sånt i det hele tatt så hvis dere finner noe som burde fikses så ikke nøl meg og si ifra (men du bør ikke si at linkene ikke er aktive for det vet jeg, skal legge opp resten av tingene når serveren min blir ordentelig aktivert) Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Dette kommer av at du bruker tables... ..og tildels at du har plassert CN-koden utenfor en tabellrad (tr), og ikke inni en tabellcelle (td), slik du skal. For øvrig: www.htmldog.com Lenke til kommentar
uro Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 Dette kommer av at du bruker tables... ..og tildels at du har plassert CN-koden utenfor en tabellrad (tr), og ikke inni en tabellcelle (td), slik du skal. For øvrig: www.htmldog.com Takk, nå fikk jeg det til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå