emmezz Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Kjøpte en Winpad 8000s for noen måneder siden. Pc'en funker bra, men jeg får ikke Tv-out funksjonen til å virke. Bilde kommer på TV'en men bare som svart/hvitt. Har satt på PAL i BIOS. Alternativet med TV-output under utility manager (display settings) er fadet selv når svart/hvitt bildet kommer på TV'en Noen som har hatt samme problemet og kan hjelpe? Etter alt jeg har lest om Winpad, ser jeg ikke vitsen med å prøve å ringe dem... DVD i svart/hvitt duger liksom ikke Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Har du ringt til Winpad og spurt? (...ringt til Winpad og spurt?....aaahhhahaaahahaha...) Lenke til kommentar
THX 1138 Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Dersom det virkelig er noe i veien med laptopen, bør du faktisk ringe til Winpad (hvis de har telefonnummer da :smile:). Etter det jeg kan huske er det viktig at du sier ifra "innen rimelig tid etter at mangelen er oppdaget", for at reklamasjonsretten skal gjelde. Dersom Winpad er lite imøtekommende, kontakter du ditt lokale Forbrukerråd-kontor. Forbrukerrådet kan hjelpe deg med å bringe saken inn for Forbrukertvistutvalget, som skal hjelpe til med å finne en "minnelig løsning". Forbrukertvistutvalgets avgjørelse er bindende, med mindre en av partene går til søksmål. Bare for å understreke det én gang til: Det er viktig at du sier ifra til Winpad dersom det er noe galt. Edit: Fjernet en irriterende, leende smiley. [ Denne Melding var redigert av: THX 1138 på 2002-08-13 21:48 ] Lenke til kommentar
geokri Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 prøv å få tak i winpad da.......... dette kan bli intressant, har lyst å høre hvordan det går Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Lykke til. Grunnen finner du her Lenke til kommentar
THX 1138 Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Hehe, morsom lesning ja, selv om jeg har lest det før. emmezz: Men du bør uansett prøve å ringe telefonnummeret som står på hjemmesiden deres (815 50934). Dersom du ikke får svar eller telefonnummeret ikke er gyldig, kan du ta kontakt med Forbrukerrådet og si at du ikke får kontakt med Winpad. Det er nesten litt synd at det ikke er noe mer alvorlig galt med laptopen din, ettersom en avsløring av Winpads useriøsitet ville passet glimrende på "TV2 hjelper deg" ( [email protected] ). Du får uansett holde oss oppdatert! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå