tore_v1 Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Den evige jakten etter litt mer "power" fortsetter... Jeg har i dag rundt 90hk, og vil ha mer.. Har vurdert turbo, og sjekket andre måter å trimme på, men føler dette blir litt usikkert.. Men, man kan jo kanskje bytte motor? Er det noen motorer som passer rett inn som går litt bedre? Rundt 140+ hk..? Noe jeg bør se etter da? Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 Bumpelump... Ingen som har byttet motor i en Sunny, eller har hørt om noen som har gjort det før? Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Vet abre at en broren til sambo hadde tenkt å gjøre det i sin 86 modell.. 1.6 liters.. men det ble det ikke noe av.. Hadde tenkt å sette inn en Opel-motor av noe slag.. Lenke til kommentar
eab Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Har hørt om endel som importerer frontcut's fra sunny GTI-R/Pulsar og setter i primera.. Kanskje det går andre veien også? Men det er vel nyere modeller enn vi snakker her Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Er det noen motorer som passer rett inn som går litt bedre? Rundt 140+ hk..? Primera GT motor fra et utenlandsk vrak du importerer selv? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Den evige jakten etter litt mer "power" fortsetter... Jeg har i dag rundt 90hk, og vil ha mer.. Har vurdert turbo, og sjekket andre måter å trimme på, men føler dette blir litt usikkert.. Men, man kan jo kanskje bytte motor? Er det noen motorer som passer rett inn som går litt bedre? Rundt 140+ hk..? Noe jeg bør se etter da? Nissan Sunny GTI-R 220hk og 4x4 i konebil er gøy Samme chassie så skal gå... må vel ha en del kunnskap for å bygge om men.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå