bluesmaster Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Jeg var inne på Greenpeace.org i dag. Sier bare: https://www.greenpeaceusa.org/join/ Vindkraft er tingen! Ser at isbreene smelter fortere en fy, bare klikk inn på denne linken og se selv: http://www.greenpeace.se/templates/ template_27.asp?template_12.asp?lang=22&number=2458 Vi kan ikke la Bush & co ødelegge verden med sin miljøfiendlige politikk. Se her hvordan fremtidens datamaskiner skal forynes med strøm på denne videoen: http://stream.realimpact.org/rihurl.ram?fi...pact/essential/ greenpeace/WIND2.rm Jeg skal melde meg inn i snarest! Det må dere også, det er for jævlig at vi i rike vesten skal ødelegge så masse for resten av verden. Lenke til kommentar
bluesmaster Skrevet 13. august 2002 Forfatter Del Skrevet 13. august 2002 Skal noen andre melde seg inn? Lenke til kommentar
SofaKingLame Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Ta det rolig. Bush er en flott president, og har fremdeles 3 år igjen av sin karriere som President. Måtte han brenne! Lenke til kommentar
Asbjørn T. Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Ja ja... Bush er en drittfyr.... iløpet av den tiden han har sittet har han gjort følgende, sammen med USAs regjering: 1. Si opp samarbeidet om fred i midtøsten 2. Gått fra klimaavtalen, pågrunn av at penger. 3. Forslag om immunitet, HALLLO??? jeg liker ikke bush i det hele tatt.... han har gjort så mange dumme ting, sagt så mye dumt.... og så var det egentlig ikke han som hadde flest stemmer i valget heller... om det ikke var for at masse stemmer ble forkastet..... tror nok Al Gore ville bli ti ganger bedre enn bush.... Tilogmed tidligere president Bill Clinton retter sterk kritikk mot Georg w. Bush, og han er ike fornøyd med sin arvetaker. Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Med fare for å bli oppfattet som forsvarer av bush: Selv i Norge er det forskjell på antall stemmer og antall seter i stortinget. En rep fra f.eks oslo har MANGE flere stemmer bak seg enn en rep fra Finnmark. Dette med imunitet osv er ikke bare noe Bush har funnet på. Om han hadde sagt ja aldri så mye hadde det aldri gått gjennom kongress/senat. De har en rar verdensanskuelse der borte. Kyoto er bare dumt. Han trengte vel noen kroner fra oljelobbyen? Satse på krig mot Iraq -> oljepris på $40 Da banner yankeene Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 http://www.tegneserien.no/mille/332georgebush.gif Need I say more??? :smile: Copyright Mille! _________________ <C:>Dos <C:>Dosrun <C:>Run Dos Run !! ------------------ How far can too far go? [ Denne Melding var redigert av: aurstad på 2002-08-13 22:49 ] Lenke til kommentar
en mann Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Hehe Det er vel sånn hele USA tenker. Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Ja, er endel der borte som burde finne ut at verden ikke slutter ved øst og vest kysten ... Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Slutt aa disse Bush! Lenke til kommentar
LeD Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Bush er ikke så farlig. Han er jo ikke i stand til å gå på toalettet alene. Mennene i svarte dresser som står bak ham, med bedøvelsessprøyten klar dersom han skulle si noe som ikke står i manus, er jeg mer skeptisk til. :smile: LeD Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-01 10:13, skrev LeD:Bush er ikke så farlig. Han er jo ikke i stand til å gå på toalettet alene. Mennene i svarte dresser som står bak ham, med bedøvelsessprøyten klar dersom han skulle si noe som ikke står i manus, er jeg mer skeptisk til. :smile:LeD Festlig virkelighets-syn du har LeD... Men realistisk sett, han driter jo paa draget og sier mye han ikke burde sagt, saa jeg tror ikke han blir 100% styrt. Naar det er sagt, er det i I-land sin interesse aa holde U-land nede? Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-01 10:18, skrev DrDoogie:Naar det er sagt, er det i I-land sin interesse aa holde U-land nede? JA Er jo bare å se på bøndenes reaksjon det hver gang det foreslås å fjerne toll på importerte matvarer. Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-15 16:21, skrev m-kane:JAEr jo bare å se på bøndenes reaksjon det hver gang det foreslås å fjerne toll på importerte matvarer. Er jo ikkje sikkert det er i bøndenes/i-landets interesse fordi om bøndene ropar. Som dei fleste andre er dei litt engstelege for forandringar, og da ropar dei. Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Yup, både bønder og samtlige offentlige annsatte i norge er livredde for å måtte bli effektive! [/delvis-ironi] Lenke til kommentar
Odden Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Bush er ikke så farlig. Han er jo ikke i stand til å gå på toalettet alene. Mennene i svarte dresser som står bak ham, med bedøvelsessprøyten klar dersom han skulle si noe som ikke står i manus, er jeg mer skeptisk til. :smile: LeD du er faktisk inne på noe der. tror dere seriøst at bush sitter med makten i usa??? den virkelige makten i usa ligger hos industiherrene, militære og diverse frimurere (og andre lignendes grupper). nei presidenten i usa er en marionette dukke. eller hva faen det heter. Lenke til kommentar
quack Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Bush burde bli steina, hengt og skutt til man ikke så forskjell på ham og en rotte. Som en eller annen luring sa: "Bush er en trussel mot verdensfreden." Enkelt og greit Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Mange folk her inne som tar sneversynte slutninger. USA gjør oss faktisk en tjeneste ved å fjerne terrorister..... og de har hjulpet Norge mer enn dere tror. Uten usa så ville man snakket tysk i norge idag og hadde ikke usa gitt norge penger til å bygge opp landet etter at tyskerene hadde herjet og knust vårt fedreland, så hadde det tatt mye, mye lenger tid å bygge det opp igjen.. Hva om ingen hadde stått fram og prøvd stoppe terrorern verden over ? Tørr DU fly når fanatiske muslimer vil ha jihad i en boing 747 over atlanterhavet ? Måtte Saddam og alle de fanatiske muslimene som vil ta over verden som kaller damene våre horer fordi de har sine egne meninger og resten av Al Quida gjengen BRENNE GODT I H3LVETTE!! Det var min siste post i år 2002! GOD NYTTÅR (nesten) ALLESAMMEN!!!! :) :) Lenke til kommentar
quack Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Det var snøen som falt i fjor, var det ikke, Hondafa*n..? Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 du er faktisk inne på noe der. tror dere seriøst at bush sitter med makten i usa??? den virkelige makten i usa ligger hos industiherrene, militære og diverse frimurere (og andre lignendes grupper). nei presidenten i usa er en marionette dukke. eller hva skitt det heter. Og dette er nytt? Fungerer på NØYAKTIG samme måte i Norge og resten av verden. Lobbyistene styrer de folkevalgte. Ganske enkelt. Politikerene vet disse folkene jobber for inflytelsesrike mennesker som kan gi dem støtte med neste valg. Så enkelt eller vanskelig er det. Demokratiet er VELDIG hult. Bare se på stortingsvalget. Du kan stemme parti, men ikke person. Personvalget er avgjordt av en liten lukket gruppe inad i partiet. Lenke til kommentar
glabba Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Mange folk her inne som tar sneversynte slutninger. USA gjør oss faktisk en tjeneste ved å fjerne terrorister..... og de har hjulpet Norge mer enn dere tror. Uten usa så ville man snakket tysk i norge idag og hadde ikke usa gitt norge penger til å bygge opp landet etter at tyskerene hadde herjet og knust vårt fedreland, så hadde det tatt mye, mye lenger tid å bygge det opp igjen.. Hvis posten din var ironi, så lukk øynene. :wink: USA gjorde ingenting for Europa før de selv ble angrepet (Pearl Harbour). Og tror du virkelig Marshall-hjelpen ble gitt pga. amerikanerenes store gavmildhet? Kanskje litt, men jeg tror heller på muligheten til å åpne nye markeder for amerikanske varer (det var ivertfall dette de med makten tenkte på). Og, hvorfor hater jihadfolkene amerikanerene så mye? Fordi det står i koranen? Nei, det tror jeg ikke... Men når amerikanerene gjør slike ting som å nekte den tredje verden billige medisiner (se annen tråd) fordi patentrettigheter er viktigere enn livene til tusener av negrer og muslimer, da forstår jeg hvor hatet kommer ifra! Menmen, vi hadde kanskje oppført oss likt om Norge var den eneste gjenværende verdensmakten... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå