Pepsi Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Hva ble det til her?? Er valget tatt? Lenke til kommentar
maca Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Elitegroup G220 er en lekker maskin, men det er mulig at en del debatanter i forumet vil fraråde deg å handle hos Multicom. Men, ta uansett en titt på den på nettsiden deres. Den e fine! Veier 2 kg, 22 mm tykk.... Lenke til kommentar
lqpl Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Hva med denne, har ikke Bluetooth men rimelig: http://www.expert.no/produkter.asp?sku=585...nje=0&kamp_id=0 Lenke til kommentar
petergaustad Skrevet 30. september 2005 Forfatter Del Skrevet 30. september 2005 (endret) Har ikke vært innom forumet på en stund, pusser opp nytt hus om dagen. Jeg har vel sånn 99% bestemt meg for å kjøpe Asus S5A, og bestiller trolig i kveld. Grunnene til dette er: - Kun 1,2 kg og små mål ellers - Bra utstyrspakke - Anbefalinger her på forumet - Ganske bra pris - Samboern likte utseende på den når jeg viste henne noen PC'er :-) Det siste punktet er vel viktigst for henne, og jeg tror det er en maskin som er grei å ta med seg når man er ute og reiser! Tusen takk for alle innspill! Edit: Noen som vet om andre butikker enn de som er med i prisguiden som har denne til en bra pris? Endret 30. september 2005 av petergaustad Lenke til kommentar
petergaustad Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2005 Etter en liten forsinkelse med bestillingen er PC'en nå endelig i hus. Førsteinntrykket er veldig bra, PC'en er liten og lett - og veldig stilig. Litt uvant er det med så små piltaster o.l - og upraktiskt at de har plassert Fn-tasten i venstre hjørne. Skjermen er akkurat passe stor i forhold til oppløsningen, så vi blir nok fornøyde Peter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå