efikkan Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Tja....hvordan er ståa med SED-teknologien da? Noen som vet? Kunne sikkert brukt google men det er for sent på kvelden LOL 6425213[/snapback] Jeg tror de støtte på "problemer". (spekulasjoner fra meg: kanskje de vil selge ut noen opplag med LCD og plasma først??) Linker til god lesing (muligens nevnt før i diskusjonen): Canon med SED TV i 2007 http://www.sed-tv-reviews.com/ Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
NoWiSee Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Ja, nå har de jobbet med SED teknologien i ca 15 år eller no. Så det burde være greit å få løst "problemer". Men jeg skjønner godt at de utsetter det noe.. For et slikt produkt må jo fungere 100% om det skal kunne konkurrere med plasma og LCD som har såpass ok fotfeste i markedet. Folk er alltid skeptiske til nye produkter. Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Gleder meg til SED TV altså! Droppet HDTV pga denne teknologien Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Er det noen som har hørt noe nytt om SED? Jeg begynner å bli mektig irritert på idiotiet fra TV og skjermprodusenter sin side om å holde på århundrets dårligste teknologi (LCD). Det er pokker på tide med skikkelig skjermteknologi igjen. Jeg er så evig lei av blasse og grå bilder. Bring on SED/OLED! Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Støtter den! Har drøyet tv-kjøpet i påvente at "sed" skulle komme, men er nå mektig lei.. Blir nok plasma nå. Men er det ingen som har hørt mer om "sed", er det fremdeles denne teknologien som tar over, eller er det mange kandidater? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Det er flere teknologier som er aktuelle, blant annet OLED, SED og LaserTV, der jeg tror SED er den som kommer først i stor skala. Det har dessverre vært stille i det siste fra SED-leiren. Produsentene venter for å selge mest mulig LCD og plasma først. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Slik har det jo vært i flere år nå, noen burde starte en slags gruppe som hadde som oppgave å informere folket om denne helt latterlige melkingen av LCD. Det er rett og slett kvalmt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå