erikelg Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Driver og ser etter en bærbar og kom over denne på Elkjøp. Det er sikkert mye stigma forbundet med denne kjeden men hvis man ser bort ifra det hadde det vært knall å vite andre folks erfaringer med maskinen. Lenke til kommentar
AlexK Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Min eneste førstehånds erfaring med Packard Bell stammer fra en elendig stasjonær billig-PC på midten av 90-tallet (den var gudskjelov ikke min :smile:), så meningene mine på dette punktet er kanskje ikke så objektive. Men jeg ville ikke tatt i en PB med tang. Det jeg har sett av deres maskiner gjennom årene, har vært "fancy" PC-er rettet mot hjemmemarkedet (les: de som lar seg lure av et kult(?) design og ikke ser på hva slags utdatert teknologi de får for pengene). Selv om denne laptopen ikke ser ut til å ha så ille specs (er litt skeptisk til AMD-CPU i bærbar mht. varmeutvikling/støynivå, dog), ville jeg ikke stolt på kvaliteten. Sjekk også denne tråden: http://forum.barbara.no/viewtopic.php?topic=46651&forum=72&replies=9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå