Jim Rager Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) Trenger hjelp med ram, og hvordan dette vil utvikle seg i fremtiden. Har fått en skoleoppgave der jeg skal "se inn i fremtiden" og skrive litt om hvordan minne kommer til og utvikle seg. Noen som vet om noe jeg burde lese? Endret 12. september 2005 av citric Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Hvor mange år inn i fremtiden? Oops: I begynnelsen av innlegget ser det ut som du trenger hjelp til noe helt annet Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Hvor mange år inn i fremtiden? Oops: I begynnelsen av innlegget ser det ut som du trenger hjelp til noe helt annet haha :!: Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 (endret) oj Skal fikse det Ikke så mange år, bare noen få... Endret 12. september 2005 av citric Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Du kan jo lete hos Intel, de har jo fingrene i 90% av alt som skjer og de har ofte veldig lettleste presentasjonspapirer. Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 DDR2 er jo godt inne på markedet nå så i løpet av et par år har sikkert den også blitt utdatert. Kanskje DDR3 som nå sitter på grafikkort. For bra DDR3 minne brikker må du punge ut med en god del for å få noen raske noen. Noe stort lenger enn det kommer det vel ikke på et par år Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 DDR3 og FB-DIMM er nok noe du kan søke etter. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) Vel, du har jo FBDIMM til servere, DDR3, XDR (brukes i PS3) og mye annet RAMBUS har i pipelinen. http://www.intel.com/technology/magazine/c...d-dimm-0305.htm Endret 12. september 2005 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 ok, takker, da googler jeg etter det =) Lenke til kommentar
pertm Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 En ting jeg har hørt om som kan komme er noe minst en her på NTNU forsker på, eller i det minste har sett på, og det er å ha en prossesor i minnebrikken. Jeg aner ikke om det kommer noen gang til å komme på markedet. Dette er snakk om relativt enkle og ikke så raske prossesorer som kan ta en del av arbeidet til CPUen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå