oerhört Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Vi har snakket med spillegenden Bruce Shelley om Age of Empires III, om Sid Meier og om framtidige prosjekter. Les mer Lenke til kommentar
GA Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Nyyydelig artikkel! Faktisk en av de aller beste "intervjuene" jeg har lest her! Skulle gjerne møtt dette "geniet" selv, da jeg må si jeg virkelig respekterer arbeidet hans! Ellers må jeg si at det lille jeg har fått prøvd av demoen(leilighetskjøp, jobb og dame tar mye tid!) virker veldig bra! Har ikke rukket å skjønne by greiene enda(eller er det kun for å sende ting når man får poeng?), men regner med å få satt meg ned litt i dag og prøve! Lenke til kommentar
Tahiro Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Savner litt av utfordringen fra BFME hvor units har følelser og at 10 mann kan ta ut 40 om det spilles riktig. Blir for mye byggehysteri i spill som AoE. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Virkelig godt intervju Skryt til de ansvarlige... Jeg har enda ikke prøvd demoen av AoE3 og får nåkk ikke prøvd den før til helgen. Etter dette intervjuet gleder jeg meg mer enn noen gang. Jeg håper virkelig essensen av forgjengerene er der, samtidig som det introduseres mye nytt å sette pris på. MVA Gammelsko Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Savner litt av utfordringen fra BFME hvor units har følelser og at 10 mann kan ta ut 40 om det spilles riktig. Blir for mye byggehysteri i spill som AoE. Du kan då vitterlig ta ut 40 mann med 10, alt avhenger av oppgraderinger, kva enhet som er god mot kva osv. Lenke til kommentar
Tahiro Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Nettopp og ikke pga hvordan du bruker dem . Selvsagt vil en oppgradert unit ta en annen . I BFME er det mer enn click and point siden unitene kan være mer interaktiv med hverandre. AoE tilhører den klassiske RTS stilen og den har jeg blitt lei av. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Eg synest det er nok av micro på AoE og, men det er langdrygt ja, skirmish med eit større antal lag tar timevis å fullføre. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Pwnage intervju og veldig heftig artikkel Er totally enig med deg om det når Settlers samler noe, slipper de å gå og lagre det et sted. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Når kommer det ut? Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 Når kommer det ut? Hvis du titter i høyrekolonnen i artikkelen, eller klikker deg inn på produktsidene, så står det der. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 4. November kommer Age Of Empires # Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg