amorino Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Så har jeg altså hoppet i det - synes denne TVen så meget bra ut, og den har vel også fått gode skussmål? Noen som kjenner til den? Men så er det hva det gjelder; hvordan får jeg TV-signaler inn i TVen? Det er svidt meg bekjent ikke noen COAX (antenne)-inngang på denne? Og jeg bruker heller ikke vanlig VHS med scart for å få signaler til TV? Noen som har LCD-tv som kjenner til hva og hvordan? På forhånd takk!! Lenke til kommentar
_Spook_ Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Slik jeg ser det så er det antenne-inngang på den. Har da innebygget tuner. Så da må den nesten ha det...Så tror nok ikke du trenger noe annet Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Enig. Når de lister opp Nicam og "SECAM-D, SECAM-K, PAL-B, PAL-G, PAL-I, NTSC-M", så må det være innebygd tuner. Lenke til kommentar
amorino Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 Tuner har den - DET er IKKE problemet! Ser du videre i produktlisten, så er det en haug med tilkoblingskontakter - men ser ingen Coax (vanlig antennekontakt!) mulighet? Hvordan da få fram TV-signalet`? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Har den tuner så må den nødvendigvis ha en coax inngang. De har vel ikke brydd seg om å føre den opp på listen. Dette er en TV, og en TV trenger ikke å ha noen tilkoblingskontakter bortsett fra en coax. De har bare listet opp 'ekstrautstyret'. Lenke til kommentar
amorino Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 I så fall; takk!! Forsatt ingen med erfaring ang. Huyndai? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå