Schnickaschnicka Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Hei. Har en film i mpeg4 format. Men får ikke spilt den av i noen spillere. Har prøvd VLC player, winamp, media player, og quicktime, men det går ikke. Vet noen hvilken spiller jeg må bruke? PS: Under filen står det TS.x264-x264. Vet noen hva det betyr Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Nei og nei. Har du lastet ned en telesync film? Kompisen din som du lasta den ned fra, har sikkert et MPEG4 codec til deg. Går ut ifra at det ikke er en piratkopier film... google Finn en codec som takler MPEG4, last ned, spill filmen. Windows Media Player Classic takler MPEG4 codec til meg iallefall. Installer f.eks ACD Mega Codec Pack eller K-Lite Codec Pack. Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 Jeg har lasta ned divxplay codec. Men hva gjør dette? Har installert og prøvd å åpne i DivX player men kommer at det ikke er et gyldig win32 fil eller program eller hva nå enn det var. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå