Jarmo Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) Har en box her og eieren har rett og slett glemt passordet for å komme inn. OS er Win XP. Vet at det finnes noen progs. som kan kjøpes men finnes det noen gratis ? Hva med å ta disken ut, sette den opp som slave og overta filer/mapper ? Er vel bare mappen> mine dokumenter som er viktige... Endret 12. september 2005 av jarmo Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Finnes gratis programvare for å gjøre denne jobben. Let og du vil finne. Ellers så besvarte du selv det siste spørsmålet du stilte. Lenke til kommentar
moray Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Man kan for eksempel bruke et program som ERD commander. Vet ikke om det er gratis eller koster penger. Med dette programmet booter man på CD og starter XP gjennom programvaren med et annet GUI enn normalt. ERD commander Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 (endret) Takker, mine venner Koblet disken som slave i boxen min og fikk tilgang til alle mapper/filer... Problemet løst.. Fjernet også passordet med dette: http://www.petri.co.il/forgot_administrator_password.htm Endret 12. september 2005 av jarmo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå