Demonfudge Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Hei, har nå begynt å spille Morrowind igjen, og gjør nå mainquest. Har aldri gjort mainquest før, så dette er ganske spennende. Hva skjer egentlig etter at man har drept Dagoth Ur? Blir været bedre? Mindre stormer? Blir noen fiender borte? Takker for svar! Mvh Torstein Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Mainquesten gir deg maaaaaaange timer med fokusert spilling, og ikke bare virring rundt etter random huler og byer. Det skjer egentlig ingenting, spillet fortsetter etter noen fete cutscenes. Bare det at nå ser ALLE i hele Vvardelfell på deg som en gud, du har max reputation overalt. Så da er det vel på tide å drepe alle NPC'r man treffer på, helt til du er alene i hele verden..hehe Det er et alternativ i det minste. Du får fortsette med evt andre quests du har, så spillet reagerer egentlig bare som om du har drept et vanlig monster. Evt dra karakteren din over i Tribunal eller Bloodmoon-expansionpakkene. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 Har prøvd Bloodmoon og Tribunalpakkene, så blir vel til at jeg fortsetter med de etter at jeg er ferdig med main. Så det at alle ser på meg som gud er stort sett det eneste som skjer ja. Får vel gå på turer og drepe ting igjen da. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 og det blir pent vær en liten stund etter du har drept han, har i vertfall altid skjedd meg når jeg har tatt han og du kommer ut av fortet hans, så er det blå himmel og pent på vei hjem, men det varer detsverre ikke så lenge, kunne ønske de hadde gjort mer med det, som at det begynnte å vokse gress ved redmounten og alt blir litt mer frodig osv.. Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Du kan drepe alle du hadde lyst å drepe underveis men ikke kunne drepe pga mainquest. Det kan noen ganger gi en viss selvtilfredstillelse. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 Hmm, kunne godt blitt litt grønnere her og der ja. Og kanskje kuttet ned på de helvetes stormene. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 Får vel skrive dette her, istedenfor å starte en ny tråd. Jeg har nå begynt på Tribunal. Skal drepe sjefen for Dark Brotherhood, men jeg får den vanlige loopfeilen. (Han gjentar det han sier til det uendelige, og jeg får ikke gjort noe.) Jeg har lastet ned den nyeste patchen men får feilmeldingen "Old File not found. However, a file of the same name was found. No update done since file contents do not match." Hvordan installerer jeg patchen? Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Har du bloodmoon installert? Da må du isåfall installere bloodmoon patchen... Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 Jepp, fant det ut nå. Takker for hjelpen hvertfall. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Azura driver og maser om at du er Nerevarine i Tribunal...selv om du ikke har tatt Dagoth...Gjør mainquestet der. Da kan du drepe Divayth Fyr og få digge items. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 (endret) Azura driver og maser om at du er Nerevarine i Tribunal...selv om du ikke har tatt Dagoth... Du er jo Nerevarine hele tiden. Det er derfor du i det hele tatt kan drepe Dagoth Ur. Det er likesom Jesus var Jesus Kristus hele tiden, selv om han kanskje trodde i sine første leveår at han bare var snekkersønnen Jesus fra Nasaret. Endret 13. september 2005 av MiSP Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Du er ikke Nerevarine før du har gjort questet for å bli immun mot diseases. Det hu derre Wise Woman fra Urshilaku sier iallfall. HUsker ikke helt, læng sida æ har spilt nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå