Gå til innhold

TES: Morrowind - etter Dagoth Ur [MULIG SPOILER]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mainquesten gir deg maaaaaaange timer med fokusert spilling, og ikke bare virring rundt etter random huler og byer. Det skjer egentlig ingenting, spillet fortsetter etter noen fete cutscenes.

Bare det at nå ser ALLE i hele Vvardelfell på deg som en gud, du har max reputation overalt. Så da er det vel på tide å drepe alle NPC'r man treffer på, helt til du er alene i hele verden..hehe :) Det er et alternativ i det minste. Du får fortsette med evt andre quests du har, så spillet reagerer egentlig bare som om du har drept et vanlig monster.

Evt dra karakteren din over i Tribunal eller Bloodmoon-expansionpakkene.

Lenke til kommentar

og det blir pent vær en liten stund etter du har drept han, har i vertfall altid skjedd meg når jeg har tatt han og du kommer ut av fortet hans, så er det blå himmel og pent på vei hjem, men det varer detsverre ikke så lenge, kunne ønske de hadde gjort mer med det, som at det begynnte å vokse gress ved redmounten og alt blir litt mer frodig osv..

Lenke til kommentar

Får vel skrive dette her, istedenfor å starte en ny tråd.

Jeg har nå begynt på Tribunal. Skal drepe sjefen for Dark Brotherhood, men jeg får den vanlige loopfeilen. (Han gjentar det han sier til det uendelige, og jeg får ikke gjort noe.)

Jeg har lastet ned den nyeste patchen men får feilmeldingen "Old File not found. However, a file of the same name was found. No update done since file contents do not match."

Hvordan installerer jeg patchen? :blush:

Lenke til kommentar
Azura driver og maser om at du er Nerevarine i Tribunal...selv om du ikke har tatt Dagoth...

Du er jo Nerevarine hele tiden. Det er derfor du i det hele tatt kan drepe Dagoth Ur. Det er likesom Jesus var Jesus Kristus hele tiden, selv om han kanskje trodde i sine første leveår at han bare var snekkersønnen Jesus fra Nasaret.

Endret av MiSP
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...