pri Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Hei. Jeg har lastet ned Opera Mini på min k750i, men da jeg lastet det ned hadde jeg kun innstillinger for wap via GPRS og valgte denne. I ettertid har jeg skjønt at man må bruke internet via GPRS, men jeg finner ikke ut hvordan jeg skal endre innstillingene i Opera Mini slik at det benytter internet i stedet for wap. Håper noen kan hjelpe.. Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Jeg har heller ikke funnet dette! Lenke til kommentar
Zpurs Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 *bump* slenger meg på jeg, får heller ikke opera mini til å funke, WAP funker som bare det, så jeg håper noen kan hjelpe oss som ikke får det til (jeg har SE K750i) Lenke til kommentar
Robo_Cop Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Jeg slet også litt med dette problemet. Her kommer løsningen som fungerte for meg: Innstillinger -> Kommunikasjon -> Internett inst. -> Internett profiler -> WAP profil -> Mer -> Instillinger -> Internett modus -> HTTP Jeg måtte endre fra wap til http og aktivere proxy. Dette var på en k750i med Chess abb. Håper dere får det til å funke! Lenke til kommentar
Zpurs Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Hei! Jeg har også Chess abb. men får fortsatt feilmelding når jeg prøver å koble meg opp, jeg har flere wap-profiler, så det er mulig det er noe kluss her... Når jeg forsøker å å "søke" på opera mini får jeg spm om jeg vil "tillate at programmet sender data til internett?" jeg trykker "ja" og får denne meldingen -- "kunne ikke opprette forbindelse til tjener" Robo_Cop: Har du wap-profil fra Chess også ? Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) Hei! Jeg har også Chess abb. men får fortsatt feilmelding når jeg prøver å koble meg opp, jeg har flere wap-profiler, så det er mulig det er noe kluss her... Når jeg forsøker å å "søke" på opera mini får jeg spm om jeg vil "tillate at programmet sender data til internett?" jeg trykker "ja" og får denne meldingen -- "kunne ikke opprette forbindelse til tjener" Robo_Cop: Har du wap-profil fra Chess også ? Har du prøvd å slette alt av profiler du har og laste ned et nytt sett med profiler herfra ? Jeg har en k750i med Chess og Netcom dekning og alt fungerer bra her. Edit: Blir ofte kluss når du har flere profiler på telefonen Endret 19. september 2005 av Xpi Lenke til kommentar
ironman666 Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Jeg har chess kontant og hadde det samme problemet en god stund før jeg fant ut hva som var feil. Sjekk at java-instillingene er rett: "Meny ->Instillinger -> Kommunikasjon -> Inst. for Java, og at internettprofilen står på "Chess wap". Når du trykker "mer" og "innstillinger" skal det stå "internett-modus = http" og "Bruk Proxy = Ja" Lenke til kommentar
pri Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 Takker for svar (bedre sent enn aldri..) Jeg gjorde som ironman foreslo og nå fungerer det fint. Men jeg trodde man skulle bruke internett innstillinger og ikke wap? Er det noen som vet hva som er forskjellen på disse innstillingene og kan forklare det for oss som ikke vet det? Lenke til kommentar
Zpurs Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Jeg har chess kontant og hadde det samme problemet en god stund før jeg fant ut hva som var feil.Sjekk at java-instillingene er rett: "Meny ->Instillinger -> Kommunikasjon -> Inst. for Java, og at internettprofilen står på "Chess wap". Når du trykker "mer" og "innstillinger" skal det stå "internett-modus = http" og "Bruk Proxy = Ja" Ah! takker! nå funker det til meg også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå