Kimble Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Her snakker vi leketøy Håper dette ikke blir så dyrt Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 jeg vil ha jeg vil ha. Kan man få en pc på 8*8*3 er det helt vilt, spesielt med 20 gb Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Noen som vet hva en billig strømforsyning for bil som passer koster? Og en annen ting: det var nevnt vanlig ddr ram i artikkelen, men er ikke ddr minne mer enn 8cm langt (i hvertfall med sokkel)? -Så ikke noen slotter som passet heller... Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Joho! nå skal vi spille! (not) Vel, ganske liten sak egentlig! Men hvor kan denne brukes,? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) Noen som vet hva en billig strømforsyning for bil som passer koster? Og en annen ting: det var nevnt vanlig ddr ram i artikkelen, men er ikke ddr minne mer enn 8cm langt (i hvertfall med sokkel)? -Så ikke noen slotter som passet heller... Det har vært nevnt tidligere i tråden. Det ser ut som påloddet minne. Du kan se de to plassene over VIA-logoen på bildet i artikkelen og ved siden av PATA-porten. Endret 12. september 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Joho! nå skal vi spille! (not) Vel, ganske liten sak egentlig! Men hvor kan denne brukes,? Er det ikke enklere å spørre hvor den IKKE kan brukes? Med en sånn størrelse har denne dingsen et vanvittig stort bruksområde. Det finnes faktisk også AGP port til den, slik at man kan sette inn et litt kraftigere grafikkort. Lenke til kommentar
Howard_ Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Noen som tør og tippe ca pris, kunne ha tenkt meg og moddet en slim dvd spiller til en htpc. Med et effektforbruk på ca 7 w må jo denne kunne kjøles passivt? Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Ah, glem nå ikke at en ruter med et voksent OS godt kan klare seg med ett interface (og da 2 nettverk over samme interface.) Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Dette var syke saker det Lokter det revolusjon i media verdnen her eller? Lenke til kommentar
eucalor Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 her er et par tips til bruksområder og ikke minst hvordan få strøm til hk'et: http://www.mini-itx.com/projects/psu-pc/ Lenke til kommentar
Martin-_ Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Hehe, sykt bra laget! Av en fyr, tydelig preget av dyp kjedsomhet Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Hehe, sykt bra laget! Av en fyr, tydelig preget av dyp kjedsomhet Ja det var sikkert en mann som designet og loddet det der for hånd Lenke til kommentar
Martin-_ Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Snakket om han som hadde bygd inn et VIA Luke i en strømforsyning jeg da... Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Ohhhh, ok... Sorry Lenke til kommentar
Martin-_ Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Haha, ja ellers ser jeg forøvrig for meg han lille kineseren (eller japaneren om du vil) sitte som en verdensmester i SMD-lodding og med 1000x microskop å designe noe slikt! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Dette var helt vanvittig stilig. Blir spennende å se hva prisen blir. Lenke til kommentar
Martin-_ Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Hehe, ja... Jeg skal ihvertfall realisere min gamle drøm om pc i bilen Ut ifra specs og slikt tipper jeg rundt 2 laken... Blir spennede å se ihvertfall Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 2 laken tviler jeg nesten litt på... Selv vil jeg tippe 2,5-3,5 laken og kanskje en pute Lenke til kommentar
Martin-_ Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Jaja, den som venter, for se! Lenke til kommentar
Lord Darkness Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Må ha den, bare må ha den! Som någon sa, perfekt att "bygga in" i plasma TVn! Eller en liten LCD i køket? //LD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå