haarod Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Jeg vet det, men det er vanlig å ikke bruke flere forkortelser for det samme. Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Da burde man vel strengt tatt kutte ut Ap. Lenke til kommentar
Sylfets Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Miljøpartiet De Grønne mangler jo her!!! - De er landsdekkende, og større enn både SP og Rødt i Vestfold. Programmet er her. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 trodde høyre var i mot eiendomskatt Lenke til kommentar
mushi Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 (endret) http://www.nettavisen.no/nyheter/valg/article2662394.ece Ny og oppdatert partitest. Endret 20. juli 2009 av mushi Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Jøss, det ble Venstre, jo Men jeg har nå sett bedre tester. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Jeg fikk 74 % for Senterpartiet, og 68 prosent for Arbeiderpartiet. That said, jeg støtter en del landbrukspolitikk, men det er ikke like viktig som en rekke andre saker, så det er nok derfor testen vrir meg mot SP, og ikke AP. Det burde vært mulig å vektlegge sakene man velger i slike tester. Men det hadde blitt vanskelig å lage en slik test, antar jeg. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Jeg har gitt ett innlegg en egen tråd i Oppslagstavlen. Geir Lenke til kommentar
agvg Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 jaja, 71% Høyre og 69% Frp.... Stemmer bra, stemmer Høyre og er medlem men i endel saker heller jeg mot Frp da jeg synes Høyre kanskje er litt vel komfortable med tingenes tilstand. Men som alle slike tester er svarene man kan gi for unøyaktige i og med det er så få alternativer og velge mellom. 1 Lenke til kommentar
MalaPlay982 Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Miljøpartiet De Grønne er også et parti ? Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Ikke overraskende fikk man Venstre på ca 80% og det stemmer vel rimelig greit men hvor enige jeg er med dem. Er ikke alt man er enige i heldigvis. Etter det kom høyre med ca 60% og det stemmer jeg forsåvidt også greit. De er vel andrevalget mitt om ikke MDG skulle finne på å bli større. Resten av partiene kommer dinglende etter rundt 45-55% og det er er jo greit. Noe greit finner man jo i alle partier. Lenke til kommentar
Andressen Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Noen som vet hvem de viktigste rikspolitikerne fra senterpartiet er? Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Orket ikke lese gjennom alt, men kan nevne at Sosialistisk Venstreparti er mot bompenger prinsipielt (lik skatt for alle passer ikke med prinsippene til SV), og har ofte stemt mot i kommune- og fylkesting. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Det prinsippet har jeg ikke settt noe til, hvis du lager en liste over bomring SV har stemt mot så kan jeg lage en liste over bomring SV har støttet. SV er vel også for å øke skatten på ett generelt grunnlag. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 SV er for å øke skatten til de rike, og å gi skatteletter til de med lite penger - og beholde dagens nivå på de med ok inntekt. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Bare si som det er, økt skatteinntekt. http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/sv-vil-ha-ny-skattedebatt-3263024.html Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Generell skattetrykk. Lenke til kommentar
Anarkosyndikalist1 Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Vil bare minne om at AKP og RV slo seg sammen til partiet Rødt i 2007. Lenke til kommentar
ape i båt Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 SV er for å øke skatten til de rike, og å gi skatteletter til de med lite penger Dette viser at sosialister ikke forstår økonomi. Hadde de forstått økonomi, ville de gitt skatteletter til de rike dersom de ønsket å hjelpe de fattige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå