Gå til innhold

Godt valg alle sammen!

Anbefalte innlegg

Men hittil har vi kun hørt typiske distriktskommuner, kampen er ikke over, f.eks. står de borgelige tradisjonelt sterkere i Oslo - som antageligvis kommer sist i kveld.

Jeg kommer til å vente helt til sist med å sprette korkene, hvertfall. Dette blir en thriller. Fylker i nord f.eks. pleier å være mer AP/FrP-fokuserte enn resten av landet, om jeg har fattet det riktig, så man kan ikke vente på første opptelling og gå og legge seg for å sove dårlig. Skal nok sitte opp i natt, ja :) Deilig å begynne på skolen halv tolv i morra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fin link i signaturen sindres.

:)

Synd det ikke er mange nok som har fått med seg budskapet. Herre, 90/79 i de rødgrønnes favør.

jaja. stemte på frp jeg, høyre er for EU og det er nok ikke jeg. Ellers er høyre stort sett ok. Eu saken er viktig nok til at jeg kunne stemt senterpartiet, synd at alle parti har sviktet dette viktige spørsmålet i denne valgkampen.

Vg.net har også en veldig fin oppdatering, hvor man samtidig veldig lett kan sjekke komuner og fylke også.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Ehh, burde ikke moderator her fulgt sitt eget forslag og tatt denne tråden i den såkalte "såpeboksen"!? Eller er det et signal på at såpeboksen kke lenger fungerer slik den var ment?

Kanskje det. Denne eks-stickyen var nok et eksempel på moderators skamløse utnyttelse av sine privilegier... ;)

Men nå var ikke dette en personlig meningsytring fra min side, bare en hilsen til alle dere som gjør jobben min som moderator spennende. Jeg kunne selvsagt hive den i såpeboksen, men det var ikke tanken at folk skulle fortsette å poste i den når valget var over. Og da kan den strengt tatt bare få lov til å forsvinne.

Jeg synes såpeboksen fungerer strålende jeg, men det har vi en annen tråd for å diskutere.

Geir :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...