Gå til innhold

Godt valg alle sammen!

Anbefalte innlegg

Og da vil moderator få ønske dere alle sammen et riktig godt valg, og takke for gode og interessante diskusjoner i tiden som har gått. Uansett hva dere stemmer, eller om dere stemmer, er det fint at så mange bryr seg og engasjerer seg i den politske debatt.

Jeg er sikker på at mange av oss ser frem til en spennende kveld foran TV'en mens resultatene kommer på skjermen. Og ikke minst forhandlingene ulike partier imellom i dagene som kommer når kartet skal tilpasses terrenget.

Og så ser jeg fram til diskusjonene om resultatet imorgen... :thumbup:

Geir :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bestemte meg for å være helt åpen for alle partier før valgkampen startet. Har iløpet av valgkampen faktisk skiftet side i politikken. Det blir en skikkelig thriller ikveld, og jeg vil sitte klistret til skjermen.

Når det gjelder debatter på internettforum, så har jeg ikke så mye utbytte av de dessverre. Debatter blir altfor ofte kapret av personer med ekstreme syn, enten helt ute til venstre eller helt ute til høyre. Da blir det ikke lenger konstruktiv debatt, det blir krig. Man burde kun debattere om man er åpen for å skifte mening, ikke for å kjempe for et spesielt syn.

Lenke til kommentar
Fin link i signaturen sindres.

:)

Synd det ikke er mange nok som har fått med seg budskapet. Herre, 90/79 i de rødgrønnes favør.

Måtte alle makter la den bli sånn :D

Det som iallefall er klart er at Høyre og KRF gjør meget dårlige valg, de som retter litt opp for dem er Venstres brakvalg.

I tillegg må det vere temmelig bittert for Høyre å vite at Frp er største borgelige parti :!: :!: GO Hagen GO :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234

Men hittil har vi kun hørt typiske distriktskommuner, kampen er ikke over, f.eks. står de borgelige tradisjonelt sterkere i Oslo - som antageligvis kommer sist i kveld.

Lenke til kommentar
I tillegg må det vere temmelig bittert for Høyre å vite at Frp er største borgelige parti :!: :!: GO Hagen GO :w00t:

Er det straffa for å nekte å samarbeide med Frp?

Personlig ønsker jeg H/Frp regjering, men når H står i veien for det så vil men stemme gå til Frp. (Det ville den muligens uansett.) Spørsmålet er om andre tenker slik også, eller om det er helt andre årsaker...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...