tom waits for alice Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Og da vil moderator få ønske dere alle sammen et riktig godt valg, og takke for gode og interessante diskusjoner i tiden som har gått. Uansett hva dere stemmer, eller om dere stemmer, er det fint at så mange bryr seg og engasjerer seg i den politske debatt. Jeg er sikker på at mange av oss ser frem til en spennende kveld foran TV'en mens resultatene kommer på skjermen. Og ikke minst forhandlingene ulike partier imellom i dagene som kommer når kartet skal tilpasses terrenget. Og så ser jeg fram til diskusjonene om resultatet imorgen... Geir Lenke til kommentar
Decline Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Skal selvsagt følge med på TVen inntil valget er over. Bare synd de ikke ville selge alkohol på butikken siden det er valg! Da ble det brus... Ha et godt valg! Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Da kobler jeg av for kvelden. Har ikke internett-tilgang før i morgen igjen, så jeg ønsker alle et godt valg. Vi går en spennende kveld i møte! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Mitt første valg, spennende kveld Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Jeg blir nok sittende som spikret fast foran TV-en i kveld, ja. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Jeg blir nok sittende som spikret fast foran TV-en i kveld, ja. ^^Samme her. Skal nok småfeire litt om det blir borgerlig flertall Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Jeg bestemte meg for å være helt åpen for alle partier før valgkampen startet. Har iløpet av valgkampen faktisk skiftet side i politikken. Det blir en skikkelig thriller ikveld, og jeg vil sitte klistret til skjermen. Når det gjelder debatter på internettforum, så har jeg ikke så mye utbytte av de dessverre. Debatter blir altfor ofte kapret av personer med ekstreme syn, enten helt ute til venstre eller helt ute til høyre. Da blir det ikke lenger konstruktiv debatt, det blir krig. Man burde kun debattere om man er åpen for å skifte mening, ikke for å kjempe for et spesielt syn. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Hvor lenge jeg blir sittende vet jeg ikke da jeg skal ut å fly tidlig i morgen, men siden flyet er grønt håper jeg at jeg kan iføre meg en rød jakke og stige ombord GODT VALG Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 er kun 17 år, kan ikkje velge, men håper på FRP Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) er kun 17 år, kan ikkje velge, men håper på FRP Om du fyller 18 i år, kan du stemme. Men det vet du vel allerede. Blir nok litt tv-titting på meg og i kveld. Endret 12. september 2005 av T.F.T Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Nå er jeg klar... dette blir spennende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Valgdagsmåling: 85 (rødt) mot 84 (blått), RV inne med 2 iflg. kveldens første tall. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Godt valg alle sammen ja! Og måtte det beste partiet (eller det partiet jeg stemte ) vinne! Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Valgdagsmåling: 85 (rødt) mot 84 (blått), RV inne med 2 iflg. kveldens første tall. Tv2's valgdagsmåling viser 86 - 83 til den røde fare. Prognosen viser 85-84 : Dette blir mer enn jeg kan takle... Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 er kun 17 år, kan ikkje velge, men håper på FRP Om du fyller 18 i år, kan du stemme. Men det vet du vel allerede. Blir nok litt tv-titting på meg og i kveld. er 88 modell, så blir 18 neste sommer så de e 4 år til eg kan stemme. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Fin link i signaturen sindres. Lykke til ikveld alle. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Fin link i signaturen sindres. Synd det ikke er mange nok som har fått med seg budskapet. Herre, 90/79 i de rødgrønnes favør. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Fin link i signaturen sindres. Synd det ikke er mange nok som har fått med seg budskapet. Herre, 90/79 i de rødgrønnes favør. Måtte alle makter la den bli sånn Det som iallefall er klart er at Høyre og KRF gjør meget dårlige valg, de som retter litt opp for dem er Venstres brakvalg. I tillegg må det vere temmelig bittert for Høyre å vite at Frp er største borgelige parti :!: :!: GO Hagen GO Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Men hittil har vi kun hørt typiske distriktskommuner, kampen er ikke over, f.eks. står de borgelige tradisjonelt sterkere i Oslo - som antageligvis kommer sist i kveld. Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 I tillegg må det vere temmelig bittert for Høyre å vite at Frp er største borgelige parti :!: :!: GO Hagen GO Er det straffa for å nekte å samarbeide med Frp? Personlig ønsker jeg H/Frp regjering, men når H står i veien for det så vil men stemme gå til Frp. (Det ville den muligens uansett.) Spørsmålet er om andre tenker slik også, eller om det er helt andre årsaker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå