Gå til innhold

Thermaltake Silent Power tok sikringen

Anbefalte innlegg

I går da jeg skrudde på min kjøre spillemaskin for å ta noen runder BF2, fikk jeg meg en liten overraskelse. Maskinen gav fra seg et lite "puff", sikringen gikk og det luktet litt svidd elektronikk. Årsaken, etter det jeg har kommet fram til, er strømforsyningen. Håper å få lånt en strømforsyning for å teste systemet forøvrig snarlig.

Det er altså en Thermaltake Silent Power 480W som jeg kjøte hos Netsop i august i fjor. Mine spørmål er : Er det andre som har hatt samme overraskelse med denne strømforsyningen og hvordan er erfaringene med Netshop når det kommer til retur av varer? Er fornøyd kunde hos Netshop, men er litt spent på hvordan denne retursaken skal gå...

Edit : Sjekket med en anne strømforsyning. Alt fungerte. Pakken ble sendt til Netshop i dag...

--

Tommy

Endret av Rytmeboksen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

Har en 680W i samme serie,ikke hatt den mer enn i ett par mnd'r men så langt ingen problemer.

Noen ganger så ryker de bare,blå mandags psu's skylder jeg på :)

Netshop har jeg bare god erfaring med når det gjelder returer,har kun hatt ett par returer men som sagt så ingen problemer med de (så langt)

/jan

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...