desertpunk Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 I går 11/09 prøvde jeg å kjøre fjernhjelp mot den bærbare pcn til min far. Dette gikk ikke, for en feilmelding hos min far sa at vi ikke hadde samme versjon av MSN Messenger og at han derfor måtte oppdatere vesjonen. Dette ble gjort og vi har nå begge versjon 7.5 problemet er at etter oppdateringen får han ikke lenger logget seg på. Brukenavn og passord er det samme. Dersom jeg logger meg på med disse på min pc går det fint. Han trykket på en feilmeling som sa et eller annet om problemer i Gatewayen. Etterpå brukte han repair funksjonen men til ingen nytte. Den bærbare er koblet til via trådløst nett. Har noen støtet på dette problemet? Lenke til kommentar
Andrivio Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 som læren min sa for en stund siden. - løsninger er og formatere når noe slikt skjer. og som vi vet så er ikke det altid løsningen. har ikke støtet på et slikt problem før, så kan bare komme med et forslag om å avinstallere msn messenger og installere på nytt. kan ikke komme på noe annet. Lenke til kommentar
pad Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 har faktisk hatt det samme problemt, jeg trykket på reparer å prøvde å logge meg på flere ganger, etter en stund virket det håper det funker for deg også Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 jeg har et lignende problem, men jeg prøver å logge på, på nytt helt til at det går. Lenke til kommentar
desertpunk Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 Var hjemme hos min far nå i helgen og det viste seg at det var norton internet security sum lagde alle problemene. dette er nå fjernet og kommer ALDRI mer i hus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå