Howard Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Et nytt medlem i ATIs budsjettsegment ser snart dagens lys. Radeon X550 XT er basert på Radeon X700 SE-brikken og skal konkurrere mot GeForce 6600 LE. Les mer Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Endelig er ventetiden over Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 MÅ HA, MÅ HA, BARE MÅ HA DEN........... Lenke til kommentar
EasyRaider Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Det virker som ATIs geniale strategi innebærer å slippe så mange forskjellige varianter at alle kundene blir totalt forvirret og kjøper et kort på måfå. Hva det skal være godt for... ja det forstår jeg ennå ikke helt. Lenke til kommentar
emacoolit Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Jeg tror de sikter seg inn på det segmentet av kunder som trenger et skjermkort fordi de skal spille CS 1.6, og som ikke synes at moderne 3D-spill er noe bra. Men seriøst: snart kommer Windows Vista, og da vil denne typen skjermkort faktisk ha en nytteverdi. Men allikevel... det virker litt unødvendig. Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 er ikke akkurat overbegeistret nei for at det kommer enda et søppelkort på markede... Syns det blir bare rot når de holder på sånn!! Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) Jeg har store planer om å kjøre disse kortene i SLi, de kommer til å knuse alt av rekorder!! Herregud, venter bare på x100, x200, x300 x400 og x900, så er serien komplett. Endret 12. september 2005 av Lord_Linus Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Hmm, vel nyttig på en side, unytting på en annen side, kosta sikkert noen millioner for dette stamplet og, vil jeg da tro! Men som sakt ATi har vel et bredt budsjett så de frykter vel ingenting, men jeg si at dette korte er bare får å fordrive tiden, og sette ut R520. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå