someOen Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Freddie Mercury, Thom Yorke, Steven Wilson og John Lennon er nokon av mine favorittvokalistar. Endret 2. mars 2009 av someOen Lenke til kommentar
skraml Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Chris Cornell var stor på slutten av åtti- tidlig nittitallet: (1.20 og utover) Lenke til kommentar
F1nst4D Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Matthew Bellamy, alternative/progressive rockens Freddie! Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Freddie Mercury, Maynard James Keenan og Phil Lynott Lenke til kommentar
bokstavkjeks Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 1. James Hetfield (Metallica) 2. Phil Anselmo (Pantera) 3. Howard Jones (Killswitch Engage) Lenke til kommentar
Juden Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Axl Rose og Anthony Kiedis? Splitte mine bramseil, hva er det som feiler folk? Axl er god, men det er kanskje litt rart med Anthony Kiedis. men folk vurderer jo slikt forsjellig. kiedis er min favoritt. HAn er egentlig en rapper, men RHCP ville ikke ha vært det samme uten han! Lenke til kommentar
Juden Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Topp 5 Freddie Mercury Nusrat Fateh Ali Khan Anthony Kiedis John Frusciante Atif Aslam Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Hans Jørgen Undelstvedt. Ja, seriøst. Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Freddie Mercury, Matt Heafy, James LaBrie, Chris Cornell, Prepple Houmb Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Favorittvokalist? Må være King Diamond, helt klart. Bare ta noen tilfeldige eksempler: http://www.youtube.com/watch?v=pdy0S6_9BKY...feature=related Greit dere kanskje ikke liker musikken, men hva har det med saken å gjøre? Og jeg vet jeg kan høres ut som en fan-boy, men stemmen hans var en av grunnene til hvorfor de føyk rett opp på førsteplass over favorittbandene mine etter én sang... Endret 3. mars 2009 av thecrow77 Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Må få med noen flere: Paul DiAnno, Bruce Dickinson, Bon Scott, Joachim Nielsen, Paul Stanley, Mark Knoffler og Ronnie James Dio Lenke til kommentar
Skullkrusher Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Favorittvokalist? Må være King Diamond, helt klart. Bare ta noen tilfeldige eksempler: http://www.youtube.com/watch?v=pdy0S6_9BKY...feature=related Greit dere kanskje ikke liker musikken, men hva har det med saken å gjøre? Og jeg vet jeg kan høres ut som en fan-boy, men stemmen hans var en av grunnene til hvorfor de føyk rett opp på førsteplass over favorittbandene mine etter én sang... King Diamond er helt rå. Her snakker vi vokal med særpreg! Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Alex Turner (Arctic Monkeys) Lars Fredrik Bekstrøm (DeLillos) Alex Kapranos (Franz Ferdinand) Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 - Thom Yorke - D'Angelo - Al Jarreau - Stevie Wonder - Freddie Mercury mm ... Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Jim Gilette? Ikke min favoritt, sjekk gymsokken i buksa..Ganske bra scream tho.. Se filmen hos Youtube Endret 4. mars 2009 av BallsMcLongCock Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå