Erlendz Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Har du noen gang hørt Metallica LarsP? enten det eller så er du døv.... Eller så er han bare uenig.... Noe jeg forøvrig også er. Å nevne han i denne sammenhengen blir som å beise ett gjerde med hostesaft. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Eller så er han bare uenig.... Noe jeg forøvrig også er. Å nevne han i denne sammenhengen blir som å beise ett gjerde med hostesaft. nei, for hvis du leser navnet på tråden, vil du se at den heter "din favoritt vokalist". å hvis han liker hetfieald best, har ikke han gjort noe annet enn det samme som alle andre i tråden. forklart hvilke vokalist som er hans favoritt. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Eller så er han bare uenig.... Noe jeg forøvrig også er. Å nevne han i denne sammenhengen blir som å beise ett gjerde med hostesaft. nei, for hvis du leser navnet på tråden, vil du se at den heter "din favoritt vokalist". å hvis han liker hetfieald best, har ikke han gjort noe annet enn det samme som alle andre i tråden. forklart hvilke vokalist som er hans favoritt. Det er riktig at han sier sin mening om at han liker denne vokalisten best. Men hvis du leser resten av posten hans: Har du noen gang hørt Metallica LarsP? enten det eller så er du døv.... Da blir det med en gang noe helt annet. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 ja, det er sant Lenke til kommentar
Hetfield^^ Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Gi meg noen eksempel da Sett deg ned og hør på Tool og A perfect circle! Maynard James Keenan har magisk stemme! Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Ok, hvis dere ikke liker stemmen til Hetfield så, javel, det er deres problem . Men det er min mening, og alle har forskjellige meninger så jeg skal ikke krangle mer,men, vær så snill, si hvilken stemme som overgår hans da. Lenke til kommentar
Hetfield^^ Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Ok, hvis dere ikke liker stemmen til Hetfield så, javel, det er deres problem .Men det er min mening, og alle har forskjellige meninger så jeg skal ikke krangle mer,men, vær så snill, si hvilken stemme som overgår hans da. se posten ovenfor! Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 er det to grupper eller to sanger? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 er det to grupper eller to sanger? To band som har samme vokalist.... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 men, vær så snill, si hvilken stemme som overgår hans da. det er veldig mange vokalister som har veldig mye bedre stemme enn hetfield. men logisk nok så innser ikke du det fordi du liker han veldig godt. forstålig Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Bruce Dickinson ( Iron Maiden ) Ville Vallo ( HIM ) Jon Bon Jovi ( Bon Jovi) Lenke til kommentar
blured Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Mine favoritt vokalister 1. Freddie Mercury (Queen) 2. Steven Tyler (Aerosmith) 3. Bono (U2) 4. Thom Yorke (Radiohead) 5. Axl Rose (Guns N' Roses) 6. Thomas Dybdahl 7. Roger Waters (pink floyd) 8. Jeff Buckley 9. Michael Stipe (R.E.M) 10. Jimi Hendrix Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 James Hetfield - Metallica. Serj Tankian - SOAD. David Draiman - Disturbed. Ryan Mcombs - Soil Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Axl Rose (Guns N' Roses) Marilyn Manson Corey Taylor (Slipknot) Jimi Hendrix Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 offf....metal er vel og bra det, men ingen slår vokalisten i tidenes band: Joey Ramone: Lenke til kommentar
Trommealvar Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Russel Allen - Symphony X, har en trolig fet stemme som passer kanon inn i bandet Han i Circus Maximus - synger drittøft Andre Matos - Angra, skulle tro han er kastrert, men han kommer i hvertfall sinnsykt lyst opp, og så synger han tøft Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 mine er: Maynard James Keenan Han i Arturus (husker ikke navnet helt) Michael Jackson Chino Moreno Cedric Bixler Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 (endret) Må vel egentlig støtte litt opp om James Hetfield jeg også, men kan si det sånn at han har definitivt sett sine beste dager. Min personlige mening er at under og et par år etter Black Album perioden ('91-'94 kanskje) så fantes det ingen vokalist med mer trøkk og melodisk perfeksjon innenfor den musikkstilen. Merk: min mening, ikke dermed sagt fakta. Kan også nevnes at en god del (vil vel egentlig si mesteparten) av Metallica-fans jeg har snakket med vil si vokalen er blant det beste Metallica har å stille opp med i forhold til andre band i sjangeren. Han gjorde også en fantastisk god jobb på S&M synes jeg, men har i grunn tapt seg veldig siden det, og han mangler mye av den gode gamle "trøkken" nå til dags... Så hadde denne avstemninga vært i starten av 90-åra, hadde jeg svart Hetfield uten å nøle... Andre utrolig flinke vokalister "from the past" synes jeg er Phil Anselmo (Pantera) og David Byron (tidlig Uriah Heep) Men nå for tiden liker jeg vel egentlig best Serj Tankian Maynard James Keenan Mikael Åkerfeldt Athera (Susperia) Endret 22. oktober 2005 av ZprMario Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå