Gå til innhold

Din favoritt vokalist?

Propaganda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eller så er han bare uenig.... Noe jeg forøvrig også er. Å nevne han i denne sammenhengen blir som å beise ett gjerde med hostesaft.

nei, for hvis du leser navnet på tråden, vil du se at den heter "din favoritt vokalist". å hvis han liker hetfieald best, har ikke han gjort noe annet enn det samme som alle andre i tråden. forklart hvilke vokalist som er hans favoritt.

Lenke til kommentar
Eller så er han bare uenig.... Noe jeg forøvrig også er. Å nevne han i denne sammenhengen blir som å beise ett gjerde med hostesaft.

nei, for hvis du leser navnet på tråden, vil du se at den heter "din favoritt vokalist". å hvis han liker hetfieald best, har ikke han gjort noe annet enn det samme som alle andre i tråden. forklart hvilke vokalist som er hans favoritt.

Det er riktig at han sier sin mening om at han liker denne vokalisten best. Men hvis du leser resten av posten hans:

Har du noen gang hørt Metallica LarsP? 

enten det eller så er du døv....

Da blir det med en gang noe helt annet. :ermm:
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Mine favoritt vokalister

1. Freddie Mercury (Queen)

2. Steven Tyler (Aerosmith)

3. Bono (U2)

4. Thom Yorke (Radiohead)

5. Axl Rose (Guns N' Roses)

6. Thomas Dybdahl

7. Roger Waters (pink floyd)

8. Jeff Buckley

9. Michael Stipe (R.E.M)

10. Jimi Hendrix

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Må vel egentlig støtte litt opp om James Hetfield jeg også, men kan si det sånn at han har definitivt sett sine beste dager. Min personlige mening er at under og et par år etter Black Album perioden ('91-'94 kanskje) så fantes det ingen vokalist med mer trøkk og melodisk perfeksjon innenfor den musikkstilen. Merk: min mening, ikke dermed sagt fakta. Kan også nevnes at en god del (vil vel egentlig si mesteparten) av Metallica-fans jeg har snakket med vil si vokalen er blant det beste Metallica har å stille opp med i forhold til andre band i sjangeren. Han gjorde også en fantastisk god jobb på S&M synes jeg, men har i grunn tapt seg veldig siden det, og han mangler mye av den gode gamle "trøkken" nå til dags... Så hadde denne avstemninga vært i starten av 90-åra, hadde jeg svart Hetfield uten å nøle...

Andre utrolig flinke vokalister "from the past" synes jeg er Phil Anselmo (Pantera) og David Byron (tidlig Uriah Heep)

Men nå for tiden liker jeg vel egentlig best

Serj Tankian

Maynard James Keenan

Mikael Åkerfeldt

Athera (Susperia)

Endret av ZprMario
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...