Deadringer Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Da må jeg si Sivert Høyem i Madrugada! Fantastisk stemme. Verdens kjedeligste vokal passer jo perfekt til verdens kjedeligste band. må nok si meg enig der ja. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Definitivt Sivert Høyem ja... De som hevder han er en kjedelig vokalist viser stor ignoranse. LarsP: Sett deg ned i fred og ro og lytt til sangen "Running Out Of Time". Majestetisk bra... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 sivert kan synge han, men sangene til madrugada er ofte kjedelige. får ikke brukt potensialet hans. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Kjedelige i den forstand at man ikke liker sjangeren isåfall. Jeg finner nemlig bandet langt fra kjedelig. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Sivert Høyem er veldig dyktig. Han har så varm og god stemme. Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Smaken er som baken. Noen liker ikke sjangeren til Madrugada og det respekterer jeg. Men personlig digger jeg den melankolske stemmingen Sivert klarer å trylle frem. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Kjedelige i den forstand at man ikke liker sjangeren isåfall. Jeg finner nemlig bandet langt fra kjedelig. ja, det er fult mulig. jeg skulle gjerna ha sett han i en litt mer power metal aktig sjanger. hvor han virkelig kan bruke stemmen. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 jeg skulle gjerna ha sett han i en litt mer power metal aktig sjanger. hvor han virkelig kan bruke stemmen. :!: Sivert Høyem synge power metal? Hear me roar: HAHAHAHA! Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Å hjelpe meg vel... For å trekke litt i den: Er det en sjanger man virkelig får brukt stemmen, så er det i opera. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 ja, selvfølgelig. men jeg tenkte innen for musikk som jeg nyter å høre på. opera er greit, men p-m er noe jeg liker veldig mye bedre Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 Da må jeg si Sivert Høyem i Madrugada! Fantastisk stemme. Verdens kjedeligste vokal passer jo perfekt til verdens kjedeligste band. endelig noen som er enig med meg... Madrugada er booooooring Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Da må jeg si Sivert Høyem i Madrugada! Fantastisk stemme. Verdens kjedeligste vokal passer jo perfekt til verdens kjedeligste band. endelig noen som er enig med meg... Madrugada er booooooring Ja, men respekt for at de var de eneste som spilte live på den konserten i fjor eller noe. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 yea yea... men det har jo null med musikken å gjøre da... fuckings Amy Diamond kunne ha møtt opp,og det hadde vært fett,men det gjør ikke hu eller den jævla sangen hennes no bedre! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Har ikke sagt at det gjør musikken bedre. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 neida,prøvde bare å få fram hvor mye jeg hater den jentungen Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 ikke riktig du. jeg liker selv metallica ganske godt, men det er ikke riktig å si at han har en ren stemme. han er hes som et voldtatt esel, noe som i denne sammenhengen ikke er negativt i det hele tatt.. for det han har, er en kraftig stemme med skikklig trøkk. Og det passer kjempebra sammen med musikken til metallica. sorry du, jeg hadde litt dårlig tid, skulle på trening så jeg fant ikke ordet på det jeg mente. trøkk er det riktige ordet spill The outlaw torn på ganske høyt og du får høre hvor bra det er Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 da er jeg 100% enig med deg. er det noe Hetfield virkelig har, som mange andre vokalister mangler, så er det trøkk! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Vel, synes Hetfield mangler trøkk og jeg. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Har du noen gang hørt Metallica LarsP? enten det eller så er du døv.... Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Vokalisten i The Offspring, Dexter Holland er kongen når det gjelder å bruke stemmen. Mange synes sikkert den er stygg, men den passer så utrolig bra til den musikken de spiller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå